Terug naar overzicht
Dit is inderdaad een zeer leuk idee, er zijn al veel dames die dit gedaan hebben maar nog een beetje uitgebreider. Ik ben allesinds van plan om dit ook te doen
Dit had ik hier op het forum ook gelezen Ik ga mandjes voorzien in de toiletten met het volgende : blarenpleisters, gewone pleisters, muntjes, mini deo's, dafalgannetjes, rennie, mini haarlakjes, mini handcremes, maandverband en tampax (vrouwen), haarschuivertjes en rekkertjes,.... Bij de mannen nog gel bij zetten En volgende tekstje : Wij hopen dat jullie je geweldig amuseren Mocht er toch een probleem ontstaan Dan zijn ze met deze spulletjes direct van de baan Gebruik ze om de schade te herstellen Zodat je snel weer naar de dansvloer kan snellen
wij hadden ook gewoon kauwgom en deo voor zowel mannen als vrouwen voorzien - zeeer tevreden gasten ;-)
Via onderstaande link kom je op een vorig topic hierover:http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=500539&su... groetjes
Gaan wij ook doen! Al die ideeën en we moeten nog zo lang wachten voor wanneer we er mogen aan beginnen.. :(
Wauw Vanessa dat tekstje die je er hebt opgezet is de max!