Terug naar overzicht
Vind ik echt een leuk idee want wij doen iets gelijkaardigs. Maar in plaats van foto's van het ringendoosje, bruidstaart,enz... gebruiken we foto's van onze verlovingsshoot.Maar de vragen doen we niet en vind echt een super idee!
Ik wou ook graag zoiets doen. Dus ik vind het een zeer leuk idee! Ik heb het niet gedaan, want ik heb dit idee hier ook gelezen, maar ik had te weinig tijd om het nog te maken. Daar heb ik wel een beetje spijt van.Dus zou zeggen, zeker doen!
Wij gaan ook iets gelijkaardig doen. :-)
Wij willen ook iets gelijkaardig doen. Hier een voorbeeld. http://www.pinterest.com/pin/26669822766029322/ Ik weet juist niet hoe er aan te beginnen. xxx
Ook wij willen iets gelijkaardigs doen. Maar eerder met foto's van ons als we klein waren, elkaar net leerden kennen... enz verder. tot dan op het einde ons save -the-date kaartje. Is toch net iets persoonlijker dan een gewoon aangekocht gastenboek.
Wij gaan ook zoiets maken. Hebben jullie al leuke ideeën voor vragen?
Je kan zo een fotoboek laten maken bij Hema of andere en de gasten een boodschap laten schrijven op de pagina's. Wat ook tof is, was op een feest waarbij de gasten een boom maakten met vingerverf. Elke gast moest zijn vinger in de verf doppen en een print op een grote canvass zetten. Achteraf had het koppel een boom met veel vingerafdrukken van alle gasten. Je kan ook een soort foto print machine op je feest zetten, dan plak je een foto van de gasten in het boek met hun boodschap.