Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoveel ideeën maar no zo lang wachten!

24-10-2013 8:13:24

Ik denk dat vele het probleem hebben als ik.
Super veel ideeën en inspiratie maar je moet nog zo lang wachten om aan de details te beginnen.
Ik wil al het gastenboek maken maar ik wil dat het in het zelfde thema is als de uitnodigingen. -->terug wachten.
Graag zou ik ook al de toiletmandjes maken voor de gasten maar daar is het ook nog te vroeg voor!
Zeer frusterend! Vooral als je lieve schat telkens zegt dat we nog tijd genoeg hebben :p
Nog iemand die ook dit probleem heeft?

lynn
21-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 968

lynn
21-6-2014
 Meld misbruik24-10-2013 8:14:27

Bedoel nog* zo lang wachten :p

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik24-10-2013 8:40:40

Ik ben ten huwelijk gevraagd op 14 februari. Toen hebben we de zaal vastgelegd en de gastenlijst opgesteld. Ook heb ik contact opgenomen met de gemeente en de planner voor de trouwceremonie. Daarna heb ik niets meer gedaan tot en met augustus. Dan ben ik er terug ingevlogen met allerlei knutselprojectjes, het kiezen van de jurk, uitnodigingen, ringen enz. Nu zitten we in de fase van het kieze van de suitekleding en proefkapsel en make-up. Daarna wachten tot ik terug mag gaan passen... Soms gaat het me toch ook te traag hoor....

Misschien kan je al iets leuk ineen knutselen om de getuigen/bruidskindjes te vragen?? Gespreid werk verlicht de stress zeg ik altijd ;)

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik24-10-2013 9:09:16

Dag Lyn,
Ik ben verloofd sinds juli 2012 en trouw pas in mei 2014. Van een lange verloving gesproken dus...Al vanaf het begin van de verloving wou ik ons huwelijk al zo concreet mogelijk voor me zien. Wij hebben dus bijna 2 jaar op voorhand alles vastgelegd, feeszaal, trouwvervoer, dj, fotograaf. Grote voordeel hiervan is dat alles wat wij wilden nog vrij was.
Heb ook al van in het begin gezegd dat ik met een rode draad wou werken, nl iets met frisgroene appeltjes en hier en daar een vleugje vintage. We hebben een jaar op voorhand onze bedankingen aangekocht. Heb al groene keramische appeltjes als decoratie, en aangezien ik veel tijd had, heb ik ook al een save the date filmpje gemaakt met appeltjes. http://vimeo.com/75797014

Mijn tip naar jou toe is: als je 100% zeker weet wat je wil, ga dan zeker al aan de slag! Al wat je nu hebt gedaan, moet je niet meer in de drukke periode vlak voor je huwelijk doen! Het is trouwens erg leuk om je huwelijk vorm te zien krijgen. Geniet van dit proces!

Veel succes,
Greet

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik24-10-2013 10:01:21

Jaaaa bij ons was dat ook altijd zo. Maar we doen da binnenkort wel, we hebben nog tijd, bla bla bla....
Ik heb daar eigenlijk nie naar geluisterd en gewoon voort gedaan :-)
En op't laatst waren we beiden heel blij dat alles al geregeld was.
Voor die toiletmandjes bvb kan je wel al kijken voor mandjes en in't kruidvat de aanbiedingen in't oog houden. Zo kreeg ik op de duur wat spulletjes bij elkaar voor nie teveel geld. Kaders maken voor erbij met tekstjes in kan je ook al doen.

Oh ja en een grote aanrader... Als je op 't internet ideetjes vindt, één woord: pinterest!
Geeft een beetje een ideeën-overzicht.

Veel succes

Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik24-10-2013 13:29:45

Mannen denken altijd dat ze nog tijd genoeg hebben... dat was bij ons toch zo :-p alles kon wachten tot de laatste dag als het aan hem lag!
Werk maar aan je ideeën, als de grootste zaken geregeld zijn dan kan je gerust je vrije tijd besteden aan uitnodigingen zoeken, gastenboek maken etc.

Ik had 2 dagen voor de trouw vernomen dat we in de zaal zélf een bord moesten voorzien met alle namen op en hun tafelnaam. Dan ben ik nog naar de AVA gegaan in een haast om 17u, een krijtbord, papier, snijgerief, touw, wasknijpertjes etc etc etc gaan kopen om tot midden in de nacht dat bord af te krijgen (het was wel héél mooi!:D). En dan reken ik de uuuuuren printwerk en snijwerk er nog niet bij. Ik had wel graag op mijn gemak mijn tijd genomen. En nochthans had ik op voorhand veel geregeld. Dus op tijd beginnen kan nooit geen kwaad, er zal last minute misschien nog iets opduiken:)

wendy
27-6-2014
 Meld misbruik24-10-2013 13:38:16

Dit is hier ook zo, wat heb ik al gedaan: af en toe promoties gekocht om de doosjes van de bruidsmeisjes te maken, ik hou ook bokaaltjes bij om bloemen in te doen om in de zaal, heb al in promotie karton gekocht voor mijn wishing tree en ga volgende week nog wat winkelen om de bedankjes te maken en de kaartjes en kaders om de tafelschikking te maken met foto's van plaatsen waar we samen op vakantie zijn geweest, ik denk dat dit typisch vrouwelijk is...we willen er allemaal invliegen en mannen hebben dit probleem niet die denken "het komt allemaal wel goed" :)

lynn
21-6-2014
 Meld misbruik24-10-2013 13:45:15

Ben blij dat ik niet alleen ben..

Ben deze morgen nog eens gaan rond snuffelen in de AVA, altijd leuk om ideeën op te doen.
In elke winkel dat ik binnen gaan denk ik.. Kan ik dat gebruiken? is dat niet mooi?
Zeer verslavend!

Caroline
31-5-2014
 Meld misbruik24-10-2013 20:08:23

Hoi,

Mss een vreemde vraag maar wat houden die toiletmandjes precies in?
groetjes

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik24-10-2013 20:20:15

Ik denk dat ik hier momenteel de kroon span van lange verloving :-) Verloofd op 17/6/2012, trouwen op 4/10/2014. En inderdaad, het kan lang duren. Maar probeer af en toe eens iets uit. Bv je gastenboek, zoek als eens op welke stijl je leuk vindt. de toiletmandjes kan je toch wel al doen? Hier staan er ook al spullen aan de kant voor de grote dag. Ik knutsel elke vakantie iets (ben kleuterjuf) ik schuim websites af en bestel af en toe kleine dingen zodat niet alles op een korte tijd moet gekocht worden. Succes :-)

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik24-10-2013 20:23:40

Ook herkenbaar hier :-).
Alle grote lijnen zijn geregeld, maar ik wil veel dingen zelf maken (om het een persoonlijke toets te geven, maar ook om de kosten een beetje te drukken).
Maar in zelf dingen maken kruipt veel denkwerk vooraf en veel knutselwerk tijdens.
Ik denk dat wij als bruidjes alles perfect willen doen :-)

wendy
27-6-2014
 Meld misbruik25-10-2013 15:20:36

he lyn, weet je waar je ook eens kan zien, in de "action" en in het antwerpse de abdijstraat is een suikerbonnen winkel waar je ook alles kan verkrijgen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...