Terug naar overzicht
Ik heb nog geen ervaring met de zaal, maar toen wij op zoek waren naar een zaal hebben ze ons wel afgeraden om een walking dinner te doen. Wij wouden dit eerst ook doen omdat het wat informeler is en iedereen dan gemakkelijk met elkaar kan praten. Uiteindelijk hebben we beslist om het toch niet te doen omdat het dan wel heel lang recht staan is voor de mensen: tijdens de receptie, tijdens het eten en dan nog een hele nacht op de dansvloer. Zelf ben ik eigenlijk ook wel blij als ik op een trouwfeest af en toe eens kan zitten. De schoenen zijn meestal niet super comfortabel en een hele tijd recht staan is vermoeiend. Wij hadden wat schrik dat mensen hierdoor sneller zouden vertrekken. En ook voor de grootouders en andere mensen die misschien wat minder te been zijn, leek het ons niet ideaal.Is natuurlijk jullie keuze, maar ik was blij dat ze ons even op deze nadelen hebben gewezen.Is er een restaurant aan de feestzaal? Dan kan je daar altijd al eens gaan eten om te zien of het eten jullie aanstaat.Groetjes
Hoi Marie, bedankt voor je reactie! We houden het feest graag zo luchtig mogelijk en willen daarom we geen echt buffet of driegangendiner. Maar we hadden ook nog niet stilgestaan bij die nadelen. Voor min. 1/3 gaan we wel stoelen en tafels voorzien en voor de rest hoge staantafels met barkrukjes.Het is eigenlijk een evenementencafé dat ook diner + optredens organiseert. We dachten het wel eens uit te proberen, maar wou toch al eens rond horen. Groetjes
Wij waren er ook gaan zien en vonden het heel fijn daar! De reden dat we het niet hadden genomen is vooral door familie (stomme reden ja...) en omdat we het er wat te donker vonden voor een trouwfeest. Maar de man daar was zeer vriendelijke en ik denk wel dat het er dik ok is! Wij dachten een beest aan t spit te nemen :)
Wij hebben ons feest bij listwaar gedaan, maar zouden het niet meer opnieuw doen. Locatie was mooi en eten was lekker, maar organisatie op de dag zelf was niet super, wat ons nogal stress bezorgde - dat kan toch niet de bedoeling zijn op 'de mooiste dag van je leven'. We kozen voor de walking dinner optie (7 tapas), maar dit bleek eigenlijk niet voldoende. Niet alle mensen kregen/namen alle tapas, sommige kregen er meer. Als je er toch voor zou kiezen, raad ik aan om meer tapas te nemen en een menukaartje te maken, zodat de mensen op voorhand duidelijk weten dat de tapas het hoofdgerecht zijn en niet de hapjes.