Terug naar overzicht
WOW zalig zo'n lange sluier! Mag ik vragen of hij veel gekost heeft?Ik wil ook graag een lange sleep, maar toen ik mijn kleed kocht dan vertelde de mevrouw daar dat ik beter een halve sluier nam om de achterzijde van mijn kleed niet weg te steken. (nogthans is de achterkant niet zo speciaal, een gewoon rugmodel, enkel wat bloemetjes op de achterkant van mijn sleep.Luisteren of niet? ;)
ik denk vooral fenna dat je je buikgevoel moet volgen,het zijn jou wensen dus doen gewoon.ik draag geen sleep omdat ik nogal wa tekeningen heb op mijn kleed dus da zal inderdaad wa wegsteken,maar als da van jou niet veel drukwerk bevat,waarom niet dan?volg je hart meid :)
Wauw, zo'n lange sluier, dat lijkt me heel romantisch.Wat is jouw ervaring met Scarpellini in Oostende? Komt jouw jurk ook van daar? Mijn tante had me over die zaak verteld, zou ook niet al te duur zijn volgens haar. Klopt dit?
@Fenna: ik vond hem zo mooi dat ik er niet eens aan gedacht heb om de prijs te vragen, erg he! Maar ik heb hem wel op het internet gevonden (het is er een van Poirier) en ik kon wel met de prijs leven :)Een lange sluier + kleed met sleep is net mooi! Als je dat graag wil, dan zou ik daar zeker voor gaan :) Ga anders wat sluiers passen, dan zie je tenminste het resultaat :)@Nele: ja mijn jurk komt ook van daar :) ik had een hele lijst met bruidswinkels gemaakt om in september te doen. Maar begin juli had ik een foldertje gekregen van Scarpellini omdat het "solden" was. Ik heb dan maar een afspraak gemaakt, gewoon om eens te kijken :) uiteindelijk heb ik tijdens die afspraak meteen mijn jurk gevonden en besteld. Ze waren er heel vriendelijk en hebben mij zeker niet gepusht. Het gaat hen ook niet om een zo duur mogelijke jurk te verkopen. Mijn jurk kost ongeveer 1400 euro, iets boven mijn budget, maar ik heb er zeker gepast die onder de 1000 euro waren :)