Terug naar overzicht
Ik volg even mee. Wij geven ons feest daar! Ben benieuwd.
Wij zijn daar vorig jaar getrouwd! Super locatie, vriendelijke mensen, prachtige tuin, fantastische zaal en zeer goed eten. Wij zijn nog steeds heel tevreden dat we voor deze zaal hadden gekozen en we hebben ook veel complimenten gehad van onze gasten. We hadden heel mooi weer waardoor we de tuin konden gebruiken. En heel gemoedelijke sfeer, de kinderen speelden aan het speeltuintje en de volwassenen dronken een glaasje. Alles verliep heel erg goed en ook de bediening ging heel vlot. Echt duidelijke foto's van de zaal heb ik niet, ceremonie hadden we daar niet gegeven. Gewoon even naar beneden scrollen: https://www.facebook.com/alessia.bongiorno/media_set?se... Als ik kon liet je ik je onze video van het avondfeest zien, maar die heb ik enkel op dvd en niet op de computer. Maar rubenshof is dus echt wel een topper!
Inderdaad super locatie, alles is er goed georganiseerd, alleen maar pluspunten zoals Alessia opnoemt, indien jullie deze locatie kiezen stuur een privé berichtje, dan stuur ik wat videobeelden door van de opgemaakte zaal, was wel in buffetvorm denk ik, zou eens moeten nazien.
BesteAls weddingplanner ben ik ook al enkele keren in het Rubenshof geweest en is alles altijd vlot en correct verlopen. Ook de gasten vonden het steeds een leuke en aangename avond. Dus goede keuze gemaakt!Veel succesWeddingplanner Michele