Terug naar overzicht
Hey Cedric,Wij zijn er vorige maand nog geweest om een huwelijksjubileum te vieren, in zaal Orangerie.Was een hele mooie zaal, met meer dan voldoende ruimte voor een gezelschap van ong. 80 personen en een werkelijke prachtig terras. Wij kregen diner in buffetvorm: drie hapjes werden rondgebracht tijdens de receptie, daarna mocht iedereen aan tafel gaan en toen volgde het hoofdgerecht en daarna dessert. Eten was heeel lekker, met een superuitgebreid dessertenbuffet. Wij vonden het alleen een beetje weinig (misschien omdat we een voorgerecht misten, want je mocht zoveel je bordje hervullen als je wilde, dus we hebben zeker geen honger geleden). De dansvloer was ook groot genoeg, konden zeker 30-40 mensen op (op een bepaald ogenblik stonden er zelfs zeker 60 mensen op de dansvloer - dat was wel een beetje krap :D).Het personeel was ook supervriendelijk.Wat wij minder vonden:-de DJ draaide veeeeel te luid, maar dit beslissen jullie natuurlijk zelf op jullie trouwfeest. -Hoewel de rode wijn lekker was, vond iedereen de witte wijn niet te drinken. Die was duidelijk van mindere kwaliteit, maar ook dat kan je vragen natuurlijk :DDus al bij al, een hele goede ervaring -en vooral leuke avond- gehad.Nog veel succes met de voorbereidingen. Geniet ervan, want het vliegt allemaal gewoon voorbij (en ik spreek uit ervaring, al 16 maanden gelukkig getrouwd :D)Groetjes,Katrien
Beste Cedric,Als weddingplanner heb ik al enkele huwelijken gehad in De Orangerie.Ik moet zeggen dat ik niets anders dan positieve reacties heb gekregen dus zeker een goede keuze gemaakt.GroetjesWeddingplanner Michele
Hallo allemaal hebben jullie een idee in welke prijs categorie we dan zitten.