Terug naar overzicht
Heb mijn jurk ook gevonden in le chapeau! Het was ook de eerste winkel en de tweede jurk die ik paste. Toch super hé als je DE jurk gevonden hebt? Ben blij voor jou. Ik vond het ook een super ervaring en zeer vriendelijk! Kan ook niet wachten om ze terug te passen :-) Succes nog!
Hier nog eentje met een jurk van Le Chapeau.Ook ik vond dat ze enorm vriendelijk waren en vooral : ze gaven ook een mening en tips en verkochten zomaar niet !Ik had er een beetje schrik van, maar dat was daar absoluuuuut niet nodig hé.Begin januari mag ik voor de 1e pas gaan.Groetjes,
Hallo,Even een vraagje hebben ze bij Le Chapeau een grote collectie van Ladybird? Want deze collectie spreekt mij aan, maar wil een winkel waar ze toch een groot deel van deze collectie hebben.Groetjes
Goh, daar heb ik eigenlijk geen idee van. Ik weet niet eens van welke collecties ik jurken heb aangehad. Maar je kan altijd eens bellen en horen hoe groot hun collectie van ladybird is, dan moet je zeker niet voor niks naar daar gaan. Maar er is zowiezo wel heel veel keuze ;)
Oké bedankt! Dan ga ik dat toch eens doen. Want je hoort er veel positieve reacties van! ;)