Terug naar overzicht
ik zou gewoon doen wat je wilt doen, neem die koets en zorg dat die koets voorzien is van een warm fleecedekentje ofzo om zeker te zijn dat je geen kou zal hebben, want een uur is natuurlijk lang.
Neem inderdaad de koets. Ten eerste moet je gevolg er zich ook een beetje op voorzien dat je in de winter trouwt. Dan ga je daar toch ook niet zitten met blote schouders. De dames kunnen voor een vestje of zo zorgen in hun outfit hé. En ik denk zelfs dat die koetsen daar misschien wel op voorzien zijn op een dekentje om over je te leggen. Je ziet dat toch weleens op tv. Romantisch vind ik dat. Als je dat graag zou willen, doe je dat maar.
Alvast bedankt voor jullie reacties!!Ik wou idd toch ook al voor dekentjes zorgen en misschien ook voor zo van die dingen die ' zakjes' die warm worden als je er over wrijft. Bovendien zijn die koetsen wel gesloten. Weet wel niet in welke mate dat dat de koude tegenhoudt.Is gewoon moeilijk omdat ik langs alla kanten 'krititek' hierop krijg en omdat ik geen zin heb in allemaal viesgezinde mensen op die dag...
Hi Suryani,Wij zijn officieel op 28 november 2005 getrouwd en wij hadden ook een witte koets inclusief paardentram. Dit was altijd al mijn droom. Als ik jou was zou ik toch voor mijn droom gaan, maar informeer ook even want als de locaties waar ze naar toe moeten ver uitelkaar liggen kan dat soms een probleem zijn. Bovendien de koetsen kunnen dicht en er is op die dag zoveel adrenaline aanwezig dat ik niet denk dat iemand het snel koud zal hebben. Maar wat je ook beslist heel veel plezier op jouw speciale dag en maak een keuze die voor jouw en je aanstaande goed is want het blijft tenslotte jullie speciale dag.Groetjes van Sharla
Hallo Sharla,bedankt voor je reactie! Ik ben blij dat er toch ook nog iemand is die ook voor een koets heeft gekozen in de winter! Was het erg koud die dag? Hebben de mensen niet geklaagd?Ik heb ook al gezegd dat je door de adrenaline misschien niet zo vlug koud zal hebben, maar iedereen blijft er dus maar over doorbomen.Hoelang moesten jullie op de koets zitten? Wij zouden dus een klein uur tot aan het gemeentehuis moeten, dan met auto terug naar huis, eten, en dan nog een half uurtje naar de kerk en weer terug.Heb het alleszins ook al aan de verhuurder gevraagd, wat hij er van denkt.Groetjes, Suryani