Terug naar overzicht
Ik ben naar Le chapeau in Antwerpen geweest, dus ik weet niet of het hetzelfde gaat zijn.Maar ik heb voor de jurk 300€ cash moeten betalen en de rest mag via overschrijving gebeuren.Hebben ze er niets van gezegd toen je de afspraak maakte ? anders moet je es bellen hé.
Ik heb zo'n 400 EUR voorschot betaald, maar gewoont met de bankkaart ... Mss het veiligste om eens te informeren bij de winkel?
Heylaba, en hoe was het gegaan? Heb je uw jurk gevonden :-)Was ook erover na aan denken om daar een afspraak te maken.
Hoi, ik heb maandag 28/10 ook een afspraak bij le chapeau. Spannend :-)
Ik ben dus gisteren mijn kleedje gaan kiezen!! Het was echt super =D de winkel was goed gelegen qua parking en makkelijk te vinden. Het onthaal was heel warm en vriendelijk, er werd ons ook direct een drankje aangeboden en we werden naar de paskamer gebracht! Eerst moest ik zeggen wat ik graag zag, wat niet en het budget. Dan gingen we de winkel in en gingen we jurken kiezen. Dan moest ik eerst mijn top 3 aandoen. Ik heb ongeveer een 10 jurken aangehad en de eerste is het ook geworden. Eenmaal de jurk gekozen moest ik die opnieuw aandoen en heb ik ook direct de rest gekozen,accessoires, schoenen, ondergoed!! Ik heb echt al alles!! Hihi... Ik ben super blij!! Bij het afrekenen hebben we nog allemaal een glaasje cava gekregen! Echt een heel goede service!! =D een klein minpuntje misschien, ze vragen een groot voorschot!! Xx
Ohhh hoe fijn! Altijd leuk als je uw kleedje vindt hé!Wanneer mag je teruggaan? Dat is toch spannend allemaal hé :-)
Ik had gisteren mijn afspraak bij le chapeau in Bree en ben ook supertevreden. Bij mij was het ook het eerste kleed dat ik heb gepast dat ik uiteindelijk gekozen heb! Het was een superleuke namiddag, glaasje wijn tijdens het passen, glaasje cava na het passen! Ze vragen als voorschot ongeveer de helft van de prijs van de jurk, maar je kan ook aangeven dat je ongeveer €500 als voorschot wil geven en bij mij was dat dan ook in orde.Succes nog!
Nog een vraagje? Hoe zitten de prijzen daar bij le chapeau?
Ik mag in maart terug gaan passen en in mei afhalen! Ik moest 1000 euro voorschot geven! De prijzen variëren nogal maar ze houden goed rekening met het budget! X
Inderdaad, ze vragen eerst naar je max budget en daar houden ze rekening mee.Ik mag maandag terug gaan, de accesoires ophalen en schoenen kiezen. Toen ik voor mijn kleed ging kijken zat ik met een gebroken teen en geraakte langs geen kanten in een deftig schoentje.'k ga dan toch nog es vragen om naar het kleed te mogen kijken.