Terug naar overzicht
hoi, ik heb daar nog niet over nagedacht... misschien kan je er vooraan wel iets inschrijven, lijkt me wel tof. In elk geval: geniet er met volle teugen van, geniet van elk moment!!!
Hoi Katleen,Dit tekstje heb ik ooit op dit forum gelezen en wij gaan het ook gebruiken in ons gastenboek:'Bedankt voor alle attenties en fijne wensen, jullie zijn stuk voor stuk LIEVE MENSEN!'Misschien ben je er iets mee?Superveel geluk morgen!!!Caroline
hey wij hadden dat gewoon klaargelegd zonder er iets in te schrijven.grtjs
Hi Kathleen,Ik zou er ook wel een klein tekstje inschrijven.Veel plezier morgen!!!!
Ik heb er nog enkele gevonden, misschien ben je hier iets mee?Houdt u ons gastenboek uit de kast?Zorg dat uw wens ons verrast!Heel erg fijn als we ook nog kunnen lezen,wie er in ons gastenboek zijn naam heeft bewezen Een boek met een pen om te schrijven,zodat u altijd in onze gedachten zult blijven!Graag lezen wij uw wensen voor ons als getrouwd paar,en zien wij uw namen graag voluit geschreven, aldaar! Graag zien wij uw naam terug in dit gastenboek,daarom een kort verzoek:Wilt u hier een tekstje voor ons opschrijven?Dan zult u ons altijd in onze gedachten blijven!"Een kleine zin, een groot verhaalin je eigen woorden, je eigen taalmisschien wel met een tekening bij,al wat je kwijtwil, maakt ons erg blij
Wij gaan vooraan in het boek iets schrijven, maar hetzelfde tekstje zetten wij in een kadertje naast het boek. Ik denk niet dat iedereen vooraan in het boek gaat kijken of je er iets in geschreven hebt.