Terug naar overzicht
Ik heb dit ook gehad... mijn kleed komt trouwens ook van bij Moderna. :-)Maar nu begint de twijfel toch stilaan te verdwijnen, ik voelde mij toch enorm goed in mn kleed en das het allerbelangrijkste!!
Ik heb ook heel erg getwijfeld en ben nog eens gaan passen. Ik ben achteraf heel erg blij met mijn jurk! Twijfel is denk ik heel normaal ;) Is toch een grote beslissing en je wil er op je mooist uitzien. MAAR je hebt je jurk niet voor niets gekocht toen...dus hij zal je wel prachtig staan! :)
Hey,Had ik ook hoor. Op het moment dat ik "ja" zei en het voorschot betaald had, begonnen de twijfels: 'zou ik geen kleed vinden die ik nóg mooier vind?', 'staat hij mij wel goed?', 'gaat mijn hubbie het wel mooi vinden?', 'zou ik geen vinden die wat goedkoper is en even mooi is?',... al die vragen gingen door mij hoofd..Wat ik dan doe is terugdenken aan het moment dat ik mezelf in de spiegel zag met het kleed aan, en dacht "wow, mooi!". Het moment dat je dus besliste dat het die jurk zou worden!
Ik had ook die twijfel na het kopen van mijn jurk. Ik heb nog eens gebeld naar de winkel en ben na een week of 2 nog eens gaan passen. En nu ben ik echt wel zeker. Misschien ook nog eens bellen naar Moderna?
Heb intussen een afspraak gemaakt om kleed nog eens te passen. Hopelijk voel ik me dan wat beter. Natuurlijk foto werd genomen zonder spelden achteraan, kleed veel te groot, veel te lang (hangt op de grond), geen onderrok. Misschien ligt het wel hieraan. Donderdag weet ik meer...