Terug naar overzicht
praaaaaachtige sluier!!!! en je straalde !!:)
wat een mooie foto's zeg!!jullie stralen allebei waauw.proficiat hoor,ik hoop ook stiekem dat het mooi weer zal zijn :p
Toffe foto's!!! Zie dat jullie in't stadhuis van Mortsel getrouwd zijn... Toffe ervaring? Niet dat dat te kiezen valt, maar toch benieuwd...
zeer mooie foto's!
Heel heel heel heel erg mooi!!!!!!
Echt prachtige foto's!
Heel mooi foto 's jullie straalden
Hey Sarah,van een bruidje in jou tijd. Nu een getrouwde vrouw... Nog steeds een dikke proficiat.Super leuke foto's van een super dag volgens mij.Een super leuk huwelijk toegewenst.Veel liefs.Krista X
Klopt Krista het was een super toffe dag jammer dat het voorbij is eigenlijk(nuja getrouwd zijn is ook fantastisch hoor hihi)Toen de sluier in winkel op men hoofd werd gezet was ik meteen verkocht ^^Trouwen in het gemeentehuis in mortsel was best leuk, ze gebruikten teksten van liederen en gedichten was echt nog wel mooi hooren je mocht je eigen liedjes meebrengen jaja was echt leukMErci voor alle complimenten, en dat stralen... dat kon ook niet anders mogen trouwen met zo'n geweldige man daar kan je enkel vrolijk van worden ;)
Whaw, prachtig!
Aaah das fijn om te horen dat Mortsel iets minder sec is dan 'op een ander'.Trouwens, ook zeer toffe schoenen.
Mooie foto's van een stralend koppel! Proficiat en heel veel geluk gewenst!
en de schoenen zitten zaaaaaaaaalig sindsdien zweer ik voor al men schoenen bij tamariswaarom extreem dure schoenen als ook dees zo een laagje hebben in hun schoenen zodat ze zalig zitten ;)dikke zoen
oooh, mooi mooi mooi Sarah!die sluier is zo prachtig...een echte prinses!leuke foto's!!groetjes en veel geluk voor de toekomst!Sandra
hihi bloos bloosbedankt voor de leuke complimenten allemaaldikke zoen
Sarah, wat een mooie foto's!! Ik vond je kleedje van je burgerlijk huwelijk (met de wow oorbellen erbij) superleuk en je boeketje prachtig, wat knap! Je was een prachtige bruid en ik wens jullie een zalig gterouwd leven toe! Dikke zoen
wauw dank je wel voor alle complimentjesdikke zoen