TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
7-6-2014
|
26-10-2013 22:58:30
Moedig om je verhaal hier te doen, in ieder geval veel sterkte ... en een klein feest hoeft daarom niet minder plezant te zijn he, geniet ervan met je man en kindjes!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
26-10-2013 23:10:41
da,k je marieke,maar is het gewoon niet leuker om toch die ouders erbij te hebben zonder enig raar verleden?iedere bruid droomt ervan om weggegeven te worden van haar papa.hier zal ik heel alleen moeten gaan.maar ik zal er zeker van genieten.de foto's zullen om u plat te leggen zijn van het lachen :) dat is een belofte xxx
|
|
krista
9-8-2013
|
27-10-2013 6:57:15
Geniet van jullie dag.. Het is nog eventjes, mss klaart de lucht nog een beetje op. Succes ermee X
|
|
natacha
5-7-2014
|
27-10-2013 7:45:23
Sandrine,
Het kan deugd doen om je verhaal kwijt te geraken via deze weg en ik vind dit zeer moedig van je!
Gr natacha
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
27-10-2013 13:25:35
Niet leuk !! En heb je ook geen contact meer met tantes en nonkels ? En andere vrienden ? Of houden jullie het bewust knusjes ? Wat dan ook : ik ben je hier al vaak tegen gekomen, het zal ECHT WEL jullie dag worden hé.. Je stippelt alles uit tot in de puntjes, en je zal er echt wel van genieten !!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
27-10-2013 13:58:48
hey dorothy, we hebben weinig contact met onze familie's,de heflt van mijn familie woont in de walen,de andere helft aan de kust maar ik hoor en zie hen niet.uit het oog uit het hart zeker,en eigenlijk hebben we het wel wa bewust gekozen om het knus te houden zonder feest en grote show.maar hadden graag da onze beide ouders erbij zouden zijn.mijn broer en zussen hoor en zie ik ook niet,heb nochtans met niemand ruzie da is nog het ergste,mijn vent zijn broers horen we ook niet,zijn jongste broer is dooppeter van ons zoontje dani en hem zien we ook niet zelfs al is het voor onze zoon.toen we de laatste keer naar zijn ouders gingen zag hij dani nie eens staan,wou hem nie eens vastpakken,niets.noem da dan een dooppeter zeg!enkel zijn nonkel en tante komen (getuigen) waar zijn ouders zware ruzie mee hebben,zijn neef en vrouw (zoon van zijn andere tante waar die tante de zus is van zijn moeder en de zus van die nonkel waar ze ook ruzie mee heeft)we hebben tegen zijn ouders gezegd dat we johhny en maureen niet zullen wegsteken voor hen.mss daarom?maar da ze da dan gewoon zeggen,nie?kinderen nemen we bewust niet mee,dit zal het enige weekend zijn in heel ons leven als relatie samen dat we alleen zijn met zijn 2'een.mijn dochter leeft in co ouderschap en zal dan net in weekje papa terechtkomen,zijn oudste zoon gaat op internaat wegens hij last heeft van adhd en mcdd,onze zoon en zijn andere zoon gaan op dag/nachtopvang,zijn andere zoon gaat gewoon naar school en gaat daarna naar die opvang,we zien het eerlijk gezegd nie zitten om steeds ogen op ons gat te hebben,ook al is er een nanny,nee we willen voor de volle 100% genieten.we vieren het dan met een fruittaart en versiering thuis de week daarna met de kids,zo hebben ze toch een deel van ons huwelijk meegevierd :) maar idd,genieten zullen we zeker doen,het is gewoon jammer dat niemand van onze ouders erbij zullen zijn :( weer een lang verhaal,sorry hoor :)
|
|
Martine
14-6-2014
|
27-10-2013 22:54:18
Het belangrijkste is dat jullie twee stralen :)!
Liever 4 extra mensen die blij zijn dat ze op jullie huwelijk zijn, dan er 20 te hebben die er eigenlijk niet willen zijn of die je er eigenlijk zelf liever niet bij hebt.
Geniet van jullie dag :)!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
28-10-2013 8:51:32
idd,beter een heel hoop minder mensen die wel blij zijn voor ons,dan een heel hoop veel mensen die er niets van willen weten maar die toch komen om beleefd te blijven.da ze maar thuisblijven dan,is goeikoper voor ons :p
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|