TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
27-6-2014
|
27-10-2013 11:16:22
He Tessy voor mij ook de tweede maal, ik word in mei 40 jaar en toch nog een ivoor kleedje en lang, iedereen wil de ster zijn op haar bruiloft...misschien eens gaan kijken op de site van bruidshuis jagre daar hebben ze wel gekleurde kleedjes en niet over the "top" veel plezier met je zoektocht
|
|
Ine
28-6-2014
|
27-10-2013 12:52:39
Waarom geen wit of gebroken wit ? Je trouwt met de man van je dromen en ook al is het niet je 1ste keer je bent de bruid ! Als je gekleurd ook mooi vind oke prima maar als je liever wit hebt neem dan aub wit !! Het is jullie (dus ook JOU) dag ! Vanwaar ben je ? Ik ken deze winkels niet persoonlijk maar anders eens gaan kijken bij de goedkope winkels : De outlet van Ann & John (eindhoven of Antwerpen) ook een echte aanrader ! ......
|
|
krista
9-8-2013
|
29-10-2013 7:46:27
Hoi Tessy, ik kan jou helemaal volgen. Ik ben ook voor de tweede keer getrouwd, net na mijn 40 ste verjaardag. Ik wou ook dat het plaatje volledig klopte. We hebben het wel budgetvriendelijk gehouden, de hele dag. Maar onze dag was super, het feest was af. Ik heb gestraald in een ivoorkleurige lange trouwjurk. Ik ben eerst op zoek geweest naar een gekleurde jurk, maar voelde mij er niet goed in. Ik heb gestraald op onze dag, en nu hangt mijn kleed op een paspop, boven op de overloop en kan ik er nog elke dag van genieten en kan ik elke dag terug denken aan die wondermooie dag en elke dag voel ik mij gelukkig in mijn huwelijk. Dus ga je gevoel, je hartje volgen, probeer jou hubby to be te overtuigen want anders ga je achteraf spijt krijgen denk ik. Mijn kleed kwam van bij Youniek in Turnhout. Daar vond ik de prijzen vrij schappelijk en supergoede service. Succes ermee en hou ons op de hoogte ;-).
|
|
Veerle
|
5-11-2013 23:00:35
Hallo Tessy, zelf ben ik zelfstandig kleermaakster voor bruids- suitekledij op maat. Omdat het bij mij op volledig maatwerk is kan je zelf je stof kiezen, zelf je model kiezen en kan ik er voor zorgen dat je je trouwjurk ook nog na uw huwelijk kan dragen. U vindt mij terug op deze website kledij op maat of neem gerust even een kijkje op mijn website www.bruidskledij-veve.be . Groetjes Veerle
|
|
Nele
27-9-2014
|
3-12-2013 21:31:45
Hey Tessy,
Ik kan je ook een trouwjurk op maat aanraden!!! Ik heb mijn jurk laten ontwerpen door November Styling, echte luxe! Zij is ontwerpster en stijlconsulente, en kan je perfect adviseren welk model en welke stoffen het best bij je passen. De moeite om een afspraak te maken. Wie wil er nu niet in een unieke en exclusieve bruidsjurk trouwen die niemand ooit zal gezien hebben.
Veel succes groetjes Nele
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|