Terug naar overzicht
Bij bruidsmode steven maken ze ook bruidsjurken volledig naar je zin. Moest de winkel te ver zijn kan je hun misschien mailen met dezelfde link ofzo? Ik ben echt super content over hun service! Nog voor ik kleedjes had gepast zei ze me: moest er niet genoeg 'bling-bling' aan het kleed zijn, naait ze er graag nog wat extra kralen bij en niet tegen 100€ ofzo, juist het potje kralen moet je dan betalen. Ik naai zelf ook een beetje en da's echt super veel werk.... Gewoon om even te schetsen welke service dat ze geven daar
Hey, nog niet zo lang geleden was er hier op dit forum iemad die haar bruidsjurk laten maken heeft bij een zekere Lien op de graslei te gent.Misschien daar je licht eens op steken...
waauwwat mooi zeg,wel felle kleuren,mss is da wel de stijl ervan.maar vraag me nie waar ze zo dingen maken.succes alvast me je zoektocht,mss zoals ze hierboven zeggen,dat je daar wel iets zal kunnen vinden :)
Heeft u de collectie van Kaat Tilley al gezien ?Deze kan u vrijblijvend eens komen passen in Mechelen bij Maxim's Couture .
Er zijn verschillende mensen in België die trouwkledij op maat en naar eigen smaak maken. Bij mij (Brugge) in de buurt: Veerle Praet, Suere, Fabienne Esprit.Succes!
Moniek Gheysens - Heulsekasteelstraat 17 - 8501 Heule (Kortrijk).
Hallo Faye,bij Het Bruidsparadijs in Merksem hebben ze ook deze stijl bruidsjurken. Eventueel kunnen we de jurk voor jou maken volgens kleur en model dat jij wenst. Uiteraard kan dit allemaal besproken worden. Wanneer je eens zou willen langskomen, ben je best dat je dit op voorhand even meedeelt zodat we de juiste adviseuse kunnen indelen voor jou.Nog veel succes in je zoektocht!Maritawww.bruidsparadijs.be
Ik laat mij kleed bij Suére in Brugge makenHad gewoon een tekening mee die een vriendin van mij gemaakt heeft en ze kan het volledig maken zoals ik het wil. Nu moet ik wel nog het resultaat afwachten mr heb er alvast een super gevoel bij.Is echt een hele aangename vrouw en je hebt het gevoel dat ze echt weet wat je wilhttp://www.suere.be/
Hey Faye,Ik laat mijn trouwjurk bij November Styling ontwerpen en maken. Zij kunnen dergelijk ontwerpen zeker maken. De moeite om eens te informeren!Groetjes Nele