Terug naar overzicht
zaal met cateraar? zaal zonder cateraar? budget? Aantal personen?Ikzelf heb 7 zalen types kasteel/schuur bezocht regio oost brabant maar weet niet of je er iets mee bent :)- Ferme de wahenge, beauvechain- sint jansbergklooster, Zelem- aulnenhof, Landen- Beekhoeve, Landen- Hof ten steen, orsmaal- Kasteel van hoen: geetbets- De heerlijckyt van Elsmeren (onze keuze!), geetbets
Hi DomanaBedankt voor je reactie! Sorry dat ik in mijn vorig berichtje wat te weinig info had gezet; je bent in je hoofd zo hard met alles bezig dat je soms de relevante dingen vergeet neer te pennen :-) Ik zoek eerder een zaal met cateraar, voor een 100tal personen voor op het avondfeest. Voor budget; zoals iedereen probeer ik het budget zo laag mogelijk te houden (in mate dat je dat kan natuurlijk bij het zoeken van zalen...) Heb jij in de door jullie gekozen zaal al een trouwfeest meegemaakt? Of gewoon de locatie gaan bezoeken en dan beslist?Enige + of - puntjes over de andere zalen die jullie hebben bezocht?Alvast bedankt voor je reactie!!
Wij hebben onze feest gehad in Het Notelaarshof in Opwijk, fantastische service, sfeervolle zaal, goeie bediening en budget was zeker ok tov andere zalen in de omgeving....!
Wij hebben ons feest gegeven in La jouissance, Montenaken. Je kan de zaal met of zonder catering nemen..ik vind het zeker een aanrader
Dag Ellen,Eerst en vooral proficiat!Ik heb je even een berichtje gestuurd in verband met jou vraag, moest je het niet erg vinden.