TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
14-8-2014
|
28-10-2013 10:56:42
Hey! Ik denk dat we samen eens een groepje moeten oprichten met " twijfelbruiden voor de jurk", . Ik heb net ook hier op het forum iets geplaatst van mijn twijfels voor mijn jurk, dus ik versta je volledig!! Nu in jou geval, voel jij je er heel goed in? Ik denk dat dat het belangrijkste is, dat jij je op je gemak voelt, als dit zo is zou ik me niet te veel zorgen maken hoor. Op de dag zelf zal jou mama je zien stralen en zal zij ook stralen. Ik probeer sommige wat raad te geven , maar zelf zit ik ook met grote twijfels hoor .... , ik denk dan het komt allemaal wel in orde
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
28-10-2013 12:16:42
Ik weet dat het nu een magere troost is maar weet het volgende: op jullie grote dag zal je zooo stralen van geluk dat je je hier totaal geen zorgen meer om maakt. Je hebt dit kleed gekocht omdat het was wat je goed stond en waar je je goed in voelt. Niet leuk dat de mama het minder vond maar wat JIJ vindt telt. Er zijn altijd mensen die je kleed niet top gaan vinden dus kijk enkel naar jezelf. Je schat houdt van je om wie je bent en je prinseskleed kan dat alleen maar vergroten. Je zal stralen van liefde, neem dat van me aan!
|
|
Marie
25-1-2014
|
28-10-2013 14:49:00
Ik denk dat Rebecca gelijk heeft. Op die dag ga je zo gelukkig zijn, dat je al zou stralen in je pyama.
Verder is het belangrijk dat je jezelf op en top op je gemak voelt en dat je dus iets kiest waar jij jezelf goed in voelt. En goed wil zeggen mooi, maar ook gemakkelijk. Toen ik mijn kleed gepast heb, hebben ze ook gezegd dat je niet te veel mag afwijken van wie je bent in je dagelijkse leven. Als je altijd redelijk gewoon gekleed gaat, pak je best ook geen heel speciaal kleed of iets met een diepe decolté of zo. Kans is groot dat je dan niet volledig op je gemak gaat zijn. Zelfde met make-up en kapsel, als je in dagelijkse leven geen make-up draagt, overdrijf je best ook niet op je trouwdag. Ik vond dat hier wel een heel grote waarheid in zat. Het mag natuurlijk allemaal wat specialer zijn, maar het is belangrijk dat je jezelf blijft. Dat is immers die persoon waar je toekomstige verliefd op is geworden.
Ik had zelf ook een heel ander idee voor mijn trouwjurk en had in boekjes heel mooie dingen gezien, was er al bijna zeker van wat mijn kleed zou worden vooraleer ik het gepast had. Toen ik het uiteindelijk aan had, vond ik het helemaal niet mooi meer. Het paste gewoon niet bij mij en bij wie ik ben. Uiteindelijk is mijn kleed er eentje dat de verkoopster had voorgesteld. Ik had er zelf over gekeken en had het eigenlijk meer gepast om haar een "plezier" te doen en uiteindelijk was dit de jurk waar ik mezelf bijzonder in voelde, waarbij ik instant het gevoel had: dit is hem. En de tranen in de ogen van mijn mama, schoonmama en getuige hebben dit bevestigd.
Je idee over een ideale jurk kan nu eenmaal veranderen. Als je echt twijfelt, zou ik opnieuw gaan passen. Als je je goed voelde in je trouwjurk, zou ik niet twijfelen en die gewoon houden.
Hoewel het soms misschien zo lijkt, die jurk is uiteindelijk ook niet waar het om draait die dag. Natuurlijk maakt het er een belangrijk deel van uit, maar door op die manier te denken, lukt het me meestal wel om bepaalde zaken te relativeren. Als ik ergens over begin te stressen dan denk ik gewoon aan het feit dat ik niets liever wil dan met mijn vriend trouwen en voor de rest van ons leven zijn vrouw te zijn. Alles wat er bij komt, maakt dat het een fijne dag zal zijn. Maar het echte geluk komt toch pas na die ene dag :-)
|
|
Alessia
|
2-11-2013 21:39:08
Heyla, hoe is het gegaan? Al een keuze kunnen maken? X
|
|
Naomi
22-2-2014
|
3-11-2013 13:20:36
Ja heb uiteindelijk toch iets anders gekozen :D En ben er nu echt super content mee :D
Maar ik heb wel mijn ventje meegenomen hoor ! xx
|
|
Alessia
|
3-11-2013 14:28:53
Ah super! Geniet er maar van, groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|