Terug naar overzicht
Gesteld moet gestemd zijn, ik heb een eigenwijze ipad ;-)
Bedankt om op mijn taart te stemmen ;) Ik heb ook nog nooit iets gewonnen via facebook.Wij hebben wel zo een krantje bij ons in de buurt en daar kan je dan kruiswoord raadsel mee invullen en dan heb ik al 2 x een bon gewonnen van de verfwinkel (waar je weinig mee bent eigenlijk, ga dan maar voor 10 euro poetsproducten kopen) en een keertje een etentje waarvan 1 onbetaald en 1 betaald was dan :p Dus verder helaas niks. Dus de taart hoop ik echt te winnen hihi :D
Ik heb onlangs via het bruidsmagazine Loving You een waardebon van 1000 Euro gewonnen, echter vorige week kreeg ik een mail dat er een misverstand is met de sponsor. Daar wordt door het salesdepartement hard aan gewerkt op dit ogenblik. Ze kunnen helaas niet voorspellen wanneer beide partijen eruit zullen geraken.Dus afwachten en hopenx
Ik heb onlangs mijn trouwkleed gewonnen.. jawel op facebook :)
Oh Lentl wat ellendig :( dan heb je eens gewonnen en is het nog niet zeker .. Amai Sarah super leuk! Een hele kost besparing :) Proficiat :D
Ik heb een volledig desserttafel gewonnen door mee te doen met bruid&bruidegoms wedstrijd. En voordien al een plasma tv, ijsmaker en volledig set pannen.
Wat leuk Seg ! Erg voor je Lentl, maar ik zou op mijn strepen staan hoor, gewonnen is gewonnen, hoe ze het oplossen is niet jouw probleem. Een trouwkleed winnen, mag je dan je eigen smaak kiezen of is het dat kleed of geen ?
Maar how seg hoe leuk is dat wel niet!!!! Ik heb ook alleen maar geluk met mijn superventje net als jij Inneke ;-)
Ooit eens een etentje gewonnen ter waarde van 300 euro, voor 2 personen bij de sterrenzaak comme chez soi. Mijn ventje heeft mij vorig jaar wijsgemaakt dat we een ballonvlucht gewonnen hadden via zijn werk. Ik kon het niet geloven, en om mij ervan te overtuigen had hij me een engelstalige brief getoond, ondertekend door de grote baas. Ik super content natuurlijk.Achteraf bleek dit niet waar. Hij had mij dat wijsgemaakt zodat ik niet zou doorhebben dat hij mij ten huwelijk ging vragen. Maar had natuurlijk wel iets in de gaten.En verder doe ik aan heel veel wedstrijden mee, maar nog niet veel gewonnen.
Euhm, aangezien ik door men ziekte al 2,5jaar thuis ben, neem ik aan alles deel.En moet zeggen, het werkt echt wel ze!!Wat hebben we al gewonnen:laptop2x volledige lichaamsmassagepedicurehandtas6 kristallen wiskeyglazen (vandaag toegekomen)en net een saunabeurt gewonnenniet slecht, al zeg ik het zelf ;-)
Met TROUW & TRENDS geven we een kadobon weg van 125 €. Gewoon de zin aanvullen op onze website WWW.TFV.BE: TROUWEN IS ... Als je langs komt op 17 november en je bezoekt de drie locaties maak je kans op 1.000 euro aan kadobons die je zelf kan spenderen!
Wij hebben een bruidstaart gewonnen van trouwen.nl