Terug naar overzicht
Dag Tina,ik ben er al eens binnen geweest :)Eum ja om te beginnen mag je zelf de rekken afschuimen maar je moet ze dan ook zelf aan een ander rek hangen bij de paskamers.Dan als je alle rekken hebt afgedaan en je wilt beginnen passen moet je zelf een kleed aandoen. ze helpen je er niet in tenzij je echt aan het sukkelen bent dan komen ze eens tevoorschijn :)Ja mooie jurken maar als je een maatje meer hebt heb je niet veel keuze vond ik toch :sdat was zo een beetje mijn ervaring :)Hopelijk heb je hier iets aan.groetjesNaomi
Tina en schoenen hebben ze die ook?
Wij zijn daar altijd heel vriendelijk geholpen geweest, mogen er zeker en vast niet klagen en perfecte service gehad.Ze hebben er ook schoenen maar niet zoveel.
Ik ben er tevreden klant van mijn kleedje voor de wettelijke trouw. Assortiment hangt af van keer tot keer. Ze hadden er toen ik er ging (vorig jaar januari) veel verschillende kleedjes in heel wat maten. Ik werd goed geholpen door de verkoopster die ook haar eerlijke mening gaf. Er waren ook veel schoenen maar vooral vanaf maatje 39 (en ik heb maar een 37,5). Ik vind het de moeite om te gaan want met wat geluk kan je er je droomkleed vinden voor een leuke prijs. Ik heb er kleedjes zien hangen die van 1600 EUR naar 800 EUR gingen.
ben daar ook geweest en was voor mij echt geen vetten :-P stonden er in 10min buiten,hadden niks van kleine maatjes en vond het allemaal heel klassiek en niks die er uit sprong...helpen doen ze daar idd niet echt en voor de prijs van 800€ heb je een nieuwe op maat gemaakte bruidsjurk bij Youniek!
Tiffany, heb eens gekeken bij Youniek en inderdaad ook een mooie collectie, maar is net wat te ver rijden voor mij.
Voor mij was het ook een eindje rijden want ik ben namelijk van Oostende :p maar had het er uiteindelijk toch voor over en mijn droomkleed heb ik dus effectief daar besteld nu. Heb in dichtere winkels gekeken maar uiteindelijk niks die mij nog kon bekoren...
Ik ben van Beveren-Leie afkomstig en dus was mijn eerste idee om in die winkel eens te gaan kijken. Ze hadden er echter enkel kleine ideale maatjes (maatje 36 enzo). De winkel sprak me in het algemeen ook niet zo aan. Ik heb uiteindelijk mijn zin gevonden in Rumbeke.
Oejj Stephanie, ik heb nu ook geen maatje 36, hopelijk tegen dat ik ga dat ze wat grotere maten hebben
Amai, ik ga binnen twee weken ook eens gaan zien in de outlet van laspoza, en heb ook wel een maatje meer, hoop dat ik er wat vind. Was aan het twijfelen om naar de outlet van Ann&Jonh Bruidsmode te gaan maar dat is in Eindhoven, iemand daar al geweest?