Terug naar overzicht
waarom huur je gewoon auto voor een volledige dag bij dockx garage? dat gaan wij namelijk doen.Ik wil namelijk geen echte klassieke wagens hebben en daar kan ik dus een toffe nieuwe wagen nemen. (minikes of gewoon mercedes) En dat valt ook heel goed mee qua prijs.Misschien dat je nu wel wat kan slapen.Groetjes Sarah
hey,Wij huren een limousine voor 524euro bij Luc Pauwels uit st-Niklaas. Ik vind dat dat ook nog meevalt van prijs omdat het voor 5 uur is met onbeperkte kilometers.De website is www.lpp-ceremonie.be groetjes,Wendy2/06/2007
Hellow,Wij hebben een oltimersbusje gehuurd in Kapellen. We hadden de winkel gevonden via internet: www.bruidsparadijs.be Je moet daar maar eens gaan kijken, ze hebben gewone auto's enz ook.Groeten,Chris 23/06/07
Hallo Ilse,Ik heb een zoekertje op het forum van de VW-club geplaatst, heb daar ook al heel veel positieve reacties op gekregen. Volgende week gaan we eens naar een busje kijken. Je betaald daar ook wel een vergoeding om die auto's of busjes te gebruiken maar dat valt heel goed mee. En wat wij vooral leuk vinden is dat het geen alledaagse auto's zijn.Veel succes met jullie zoektocht.
Hallo,Bij Reizen Lauwers in Boechout kan je een hele mooie oldtimerbus huren voor 680 euro voor 4 uur. Ik denk dat er dertig plaatsen zijn.Veel succes nog!
allemaal alvast hartelijk dank voor jullie info...wou er misschien toch nog aan toevoegen dat we in het Begijnhof in Lier trouwen en bussen en grote limo's dus uit den boze zijn...vandaar dat we dus zeker aparte auto's nodig hebben en de prijs ook altijd nogal oploopt...prettige kerst ondertussen aan iedereen!!!Groetjes,Ilse
@ sarah: schitterend idee van jou, zie het wel zitten om in een bmw cabrio te trouwen :-)probleem is wel dat wij in kortrijk wonen en er dan in gent achter moeten... wat als je zaterdag huurt, moet dan zondag erbij huren, ze zijn immers zondag gesloten...groetjes
MSS kan ik je helpen. zit in een oldtimerclub. mail gerust naar :pascal.sohie@pandora.be
Bedankt allemaal voor jullie reacties!Ondertussen hebben we gelukkig reeds betaalbare en mooie auto's gevonden bij Taxi Van Dijck in Duffel. Heef er iemand ervaring met deze firma? Waren in elk geval al wel supervriendelijke mensen.groetjes,Ilse