Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HULP van vrouwen met ervaring gezocht...

28-10-2013 18:01:38
Aangezien ik van mijn ouders noch schoonouders geen hulp moet verwachten, heb ik ook niemand om mij te helpen met alles te regelen voor de trouw.
We willen een simpel, klein (low budget) huwelijk voor de wet ZONDER feest maar ik weet niet hoe ik het allemaal precies moet aanpakken. We zijn al in ondertrouw en de vergunning is ook al getekend want we hebben nog maar 44 dagen tot onze 'grote' dag. Mijn kleed (geen echt trouwkleed) is besteld en zou deze week aankomen, voor men aanstaande zou ik nog een hemd en das moeten kopen maar dat kan nog wat wachten. Het kleedje van men dochtertje heb ik al maar de kousjes nog niet en voor men zoontje heb ik iets op het oog maar die zijn (tijdelijk) niet meer in voorraad, hopelijk duurt dit niet meer zo lang.
Onze kleuren zijn rood (bordeaux en zwart) zowel wij als de kinderen zullen in die kleuren gekleed zijn. Onze uitnodiging gaat rood-wit zijn (zelf ontworpen) maar moeten nog gedrukt worden maar aangezien we alleen voor de wet trouwen en geen feest geven weet ik niet hoe of wat ik er binnenin het best opzet.
Iemand die mij misschien wat tips kan geven hierover?
Misschien kunnen jullie ook nog helpen met wat ik nog vergeten ben?
Weet echt niet meer waar zoeken... HELP???

Dorien
17-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 924

karina
14-2-2014
 Meld misbruik28-10-2013 22:04:49

bij ons staat er links

Zij in jurk,

Hij in pak ,

Nu gaat het er toch van komen …

Ringen , gemeentehuis , de dag van onze dromen !

rechts

onze namen

Wij wonen al samen in een huis

en gaan nu toch naar het gemeentehuis

op vrijdag datum in gemeente

als de klok 1 uur zal slaan

zullen wij getrouwd door het leven gaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...