Nu Online
Momenteel zijn er 733 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in italie.

28-10-2013 22:45:00
Ik was op zoek naar tips over trouwen in venetie?? Hebben jullie ervaringen of tips wat we kunnen doen met onze gasten? Of wat een mooie locatie is voor een lunche? Dinee? Feest avond? Zijn er mensen getrouwd in venetie?

desireee
21-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 707

sofie
6-6-2014
 Meld misbruik2-11-2013 23:47:09

hoi wij trouwen op 21 juni 2014 in sicilie, dus over venetie weet ik niet echt iets, best een weddingplanner zoekn daar, zo hebben wij het gedaan

groetjes

B.

Meld misbruik3-11-2013 19:10:07

Vriendin van ons is weddingplannet voor trouwen in italie. Helena Steurbaut van Art Anna, www.artanna.be Misschien daar eens horen voor jullie plannen?

marjo
1-6-2016
 Meld misbruik20-11-2013 17:10:08

Hoi

Wij trouwen eind septemeber in Toscane op het gemeente huis van San Miniato

Afgelopen oktober zijn wij er wezen kijken en hebben besloten het niet zelf te regelen ivm met taal probleem

Wij hebben een weddingplanner in de hand genomen www.mooitoscane.nl

Als je nog meer wilt weten kom maar op met de vragen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...