TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
29-10-2013 17:54:25
Geen koor maar volgens mij ook heel passend is Patricia Foort uit Goes. Deze dame is op dit forum officieel gekend als "handelaar", ik vind haar reacties op de berichtjes hier altijd heel vriendelijk en vrijblijvend en ze omschrijft zichzelf als soulvol. Misschien kan je vanaf haarverder? Succes!
|
|
Patricia
|
|
|
Sandy
6-6-2014
|
30-10-2013 8:58:14
Bedankt voor de reacties. Deze gospels had ik inderdaad zelf ook al gevonden, maar vind het net te prijzig voor een uurtje in de kerk. 's Avonds hebben wij al een grote band , dus ben echt op zoek naar iets goedkopers!
|
|
frieda
|
28-2-2014 18:45:59
sorry, maar ik vind het zo erg dat iedereen zoveel geld uitgeeft aan kledij, bloemen en avondfeest met eten, maar de essentie vergeten waar het om gaat... De ceremonie is iets van jullie beiden, geloof me, dat is het machtigste moment van de dag, daar mag je niet op beknabbelen. Misschien is dit een beetje brutaal van mij, maar ik spreek uit ondervinding. Mijn beide dochters en schoonzonen wilden net hetzelfde doen, maar zijn me nu zo dankbaar dat er toch meer aandacht naar de ceremonie is gegaan. En zij bevestigen allemaal : de ceremonie is het mooiste moment!!!! En daarna lekker feesten als man en vrouw. Veel plezier !!!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|