Terug naar overzicht
wij komen binnen op you raise me up celtic womanmake you feel my love adelethe one you love passengeri can't help myself kelly familiewer bisto twarresif i needed you the broken circle breakdownuittrede lied dreams cranberry's of the power of lovegrts hanne
Intrede: What a wonderful world (Louis Armstrong) en Als ze lacht (Yevgueni voor de intrede van de bruid Verder nog:Into my arms (Nick Cave)Dance me to the end of love (Leonard Cohen)Niets of niemand (Bart Peeters)Uittrede: Hallelujah I just love her so (Ray Charles)Alles werd live gezongen, vond ik ook echt een meerwaarde!
Alvast bedankt! Bij ons gaat mijn nichtje live zingen.
Ons moment - Gerald Westlife - beautifull in WhiteBryan Adams - HeavenEllie Goulding - I Need your love
Wij hadden - Per me per sempre van Eros Ramazzotti - Beautiful that way van Noa ( uit la vita e bella) - Somebody van Depeche Mode - Ik zal jouw man zijn van Raymond van het Groenenwoud - Happy together van The Turtles
Wij hadden: She - Elvis Costello I'm Yours - Jason Mraz Everything - Michael Bubblé Zonder woorden - Bart Peeters When you say nothing at all - Ronan Keating Happy Together - The Turtles Ook live gezongen. Groetjes!
Binnenkomst: Everything and more - NataliaMake you feel my love - Adele (live door de zus)Marry me - Train (ondertekening geloften)True Companion - Marc Cohn (slideshow foto's van onze afgelopen 14 jaar samen)Uittrede: An everlasting love - Natalie Colegroetjes
Desree kissing you - cascada everytime we touch (slow version) - one direction they don't know about us- dj sammy heaven
Een klein vraagje ivm de liedjes: ik had graag de liedjes live laten zingen in de kerkdienst. Maar sommige liedjes vind ik zo mooi, zo breekbaar of zo grappig in de originele versie (vb. 'Happy together - the turtles' of 'Hoeveel ik van jou hou - Bart Peeters' of 'Beautiful that way - Noa) dat ik bang ben dat ze niet meer zo mooi zullen zijn indien ze live gezongen worden.Ik zie dat er hier een paar live zangers hadden. Wat is jullie ervaring daar mee?