TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabelle
12-7-2014
|
31-10-2013 12:27:51
Oh zo leuk, super gevoel he :) Mijn kleedje komt ook van bij Robel Couture, ik was ook heel erg tevreden van de service en de supervriendelijke verkoopster! Groetjes
|
|
blabla
20-9-2014
|
31-10-2013 16:23:12
Leuk om te horen!
ik ben van plan om mijn kleedje ook zelf te maken, ook kort, maar ik wil ook inderdaad eens gaan passen om te zien welk model, kleur, stof mij aanstaat. Van welk merk is het jouwe? Of de andere die je gepast hebt? Want als je kijkt naar de collecties van de grote merken zijn het aantal korte kleedjes inderdaad bedroevend...
groetjes
|
|
Silke
24-5-2014
|
31-10-2013 19:03:45
het mijne is merkloos... en ik denk dat het voor de overige korte kleedjes bijna ook allemaal zo was. Maar misschien moet je gewoon eens een afspraak maken bij een bruidswinkel? Sowieso zullen ze er wel een aantal hebben en dan zie je wel snel of het jouw stijl is of niet :-)
De verkoopster zei wel dat het beter en beter wordt de laatste jaren... Dat er tot een vijftal jaar geleden bijna niets van korte kleedjes was, en dat ze er nu elk jaar meer en meer binnenkrijgen.
heel veel succes nog met je kleedje! Ik ben benieuwd!
|
|
Severien
18-7-2014
|
2-11-2013 0:30:03
Oh leuk! Robel is inderdaad super! Heel vriendelijk personeel en niets is hen te veel! Mijn kleedje komt van ergens anders maar ik was héél tevreden over de service in Robel.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|