Terug naar overzicht
Ja wij vonden deze locatie op foto super mooi, maar door miscommunicatie zijn wij er nooit geweest. Geen antwoorden op mails uiteindelijk aan de lijn gekregen en dan hadden ze geen mails ontvangen, daarna plots wdl?Toen kregen wij een mail toch nog een mail maar ondeftussen hadden we al beslist we konden niet blijven wachten en toen we seiden dat we een zaal hadden vroegen ze of wij hunne zaal hadden geboekt? Als we dat hadden gedaan zouden ze dit toch horen te weten... dus wij hzijn er nooit geraakt maar misschien hebben jullie meer geluk.
Het poortgebouw bestaat vooral uit een lange, smalle eetzaal en een lange, smalle feestzaal. Misschien zorgt dit voor die mindere gezelligheid?Maar daarom uiteindelijk kun je even goed van je eten genieten of lekker uit de bol gaan.Gezelligheid maak je uiteindelijk zelf. Het feest wat ik daar filmde was in ieder geval zeer leuk en geslaagd.http://www.discovideo.be/portfolio/detail/nadia-robby/
Ik zou het niet doen als ik jou was, het ziet er inderdaad allemaal super gezellig uit maar dat is het alles behalve!De verantwoordelijke is heel erg onbeschoft, komt haar afspraken niet na bv dekking van de tafel is gelijk zij het wilt en niet gelijk het bruidspaar. afgesproken menu's worden heel vaak niet geserveerd als ze daar dan over aangesproken wordt heeft ze voor alles een excuus klaar.Ze weet het altijd beter en wilt haar mening heel erg hard doordringen.nee sorry hebben er al echt slechte ervaringen gehad en dit is zijn geld echt niet waard!!
We hebben ondertussen een offerte gevraagd en het lijkt qua prijs toch mee te vallen. De verantwoordelijke leek ons heel vriendelijk en behulpzaam. Aangezien we onze gasten toch in twee moeten splitsen voor diner en avondfeest lijkt de zaal ons net heel geschikt voor ons huwelijk...Nog iemand ervaringen?
@Tanja, als je hier op het forum zoekt kom je nog wel oude postjes tegen van het poortgebouw. maar ook hier zijn er weer genoeg negatieven te lezen.Ik hoop dat jullie deze keer beter behandeld worden dan wij en vrienden van ons.en dat ze jullie een prachttrouwfeest kunnen bezorgen.
Wat is de prijs dat ze ongeveer hanteren? ik heb ook een prijsofferte aangevraagt maar daar antwoorden ze niet op? ik moet perse een afspraak maken maar hed tocht liever een idee van de prijzen dat ze per persoon hanteren? iemand een idee?
Je maakt best een afspraak want ze maken een prijsofferte op maat. De prijzen kunnen echt variëren. Ook de sfeer van je feest, de zaal die je kiest e.d.m. bepalen de prijs. Wij hebben drie verschillende prijzen voor drie verschillende groepen en formules dus het hangt echt af van je eigen feest. Mieke is een toffe madam die je goed begeleidt.