Terug naar overzicht
Wij geven daar ons feest op 30 november. Wij hebben er alle vertrouwen in.
Wij zijn ook geïnteresseerd in de Hoorn, heel unieke en originele locatie... Ben er alleen niet zeker van of zoiets ook betaalbaar is? Kan hier nergens info over vinden. Kunnen jullie zeggen waar we ons voor zoiets aan mogen verwachten?
Hey Karen, je mag ons gerust laten weten hoe het geweest is ! Welke cathering hebben jullie genomen ? :) De Hoorn is zeker niet goedkoop, afhankelijk van hoeveel zalen je huurt betaal je makkelijk tussen 2000 en 3000 euro voor zaal en logistiek, maar ze is wel heel erg knap ! Indien je hun mailt, krijg je vrij snel respons met een overzicht van de prijzen.
De Hoorn ziet er inderdaad een superleuke locatie uit! Welke zalen zouden jullie dan afhuren? En is de catering steeds zelf te voorzien?
Je maakt een feest natuurlijk zelf zo duur als je zelf wil. De hoorn werkt met verschillende cateraars, in de verschillende prijsklassen. Voor de zalen betaal je idd ook extra. wij kozen voor de hangar en de machinezaal. Eerst eten we met de dichte familie in de hangar, ons dansfeest houden we vanaf 20u in de aansluitende machinezaal. Het is inderdaad duurder dan een parochiezaaltje en we hebben er ook over nagedacht, maar toen we gingen kijken waren we onmiddellijk verkocht. Omdat we enkel de dichte familie uitgebreid laten eten, bleef alles binnen ons budget.
Karen, hoe is je trouwfeest in De Hoorn uiteindelijk geweest? Hopelijk goed :)
Ja hoor, 30 november... Ik denk er met veel heimwee aan terug. Niet dat ik plannen heb, maar als ik nog eens zou trouwen, zou het zeker terug daar zijn!
Oh leuk! Wij gaan er volgende week ook kijken, zijn er ook heel geïnteresseerd in!