TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debra
11-8-2006
|
25-12-2006 12:36:34
Hallo,
Ik wil je graag wat meer info geven want ikzelf zing tijdens huwelijksmissen. debrastevens30@hotmail.com
Debra reeds 136 dagen getrouwd
|
|
Tom
|
29-12-2006 12:50:56
Dag Mieke
Neem ook zeker eens een kijkje op www.imperialbrass.tk ! Wij werken vaak samen met een zangeres.
Groetjes, Tom
|
|
Christophe
|
30-12-2006 21:08:07
Hallo Mieke,
neem eens een kijkje op www.elmevents.be
moderne live muziek gebracht met zang en akoestische gitaar
muziek op maat
mvg
Christophe
vraag vrijblijvend een prijsofferte op info@elmevents.be
|
|
Marie-Joëlle
|
16-1-2007 14:35:31
Hallo Mieke,
Samen met mijn echtgenoot vorm ik het duo 'Beautiful Live'. We zijn zojuist afgestudeerd aan het Conservatorium, en hebben ruime ervaring in het brengen van sfeervolle livemuziek tijdens de huwelijkmis! Ik ben zelf zangeres, en mijn echtgenoot begeleidt op de piano, afwisselend met instrumentale stukjes waarbij hij viool of fluit speelt en ik hem begeleid op piano. De muziekkeuze is volledig aan u, en mocht u niet weten wat te kiezen dan kunt u ook een kijkje nemen in ons repertoire. Voor meer informatie kunt u mailen naar muziek108@hotmail.com, of bellen naar 0474/651 338. Verder wens ik u nog heel veel geluk bij alle voorbereidingen voor het huwelijksfeest,
groetjes, Beautiful Live
|
|
Carmen
|
20-1-2007 11:11:37
hallo, al iemand gevonden voor je huwelijksviering? Kijk anders een op www.carmenanna.be
groetjes en succes, en vooral veel geluk aan jullie toegewenst Carmen Anna, All round zangeres
|
|
Wouter
|
8-2-2007 15:41:13
Wij zijn Duas, een akoestische coverband met eigen nr's. We treden op tijdens trouwfeesten, recepties, evenementen klein en groot. Ook muziekcafés zoals het Depot in Leuven staan reeds op onze palmares.
We spelen volledig naar jullie vraag/genre. Dus verzoeknummers zijn geen probleem.
We hebben reeds samengespeeld met Belgische toppers zoals: Stan van Samang en Guy Swinnen. Wil je ons eens beluisteren/in actie zien? Dan kan je steeds onze website raadplegen, hierop staan enkele optredens op die we gedaan hebben.
voor meer info www.duas.be . of www.kapaza.be
Mvg
Wouter Thys
|
|
Marion
30-6-2008
|
20-3-2007 21:42:56
Hoi Annelies,
Wij hebben Something Else Duo/ Trio geboekt voor onze datum. www.bandsomethingelse.nl
Succes!
Groetjes Marion
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|