Terug naar overzicht
Super fijne foto's.Heel leuk met de paarse dassen en de paarse schoenen.Je laat me al twijfelen over mijn kleurenthema:).Mag ik vragen welke openingsdans jullie hadden?Mijn kleed gaat ook zo een sleep hebben en ik weet niet hoe ik daarmee ga kunnen dansen.Proficiat!
Ik kan fout zijn, maar ik gok dat hun openingsdans Parce que c'est toi van Axelle Red was... :-)Meestal bevestigen ze aan je kleed (onzichtbaar) een soort van knopje waardoor je 's avonds je sleep zo kan "ophangen" waardoor je makkelijk kan dansen.Vraag dit voor de zekerheid ook eens na bij je bruidswinkel!btw proficiat Veva ! Echt heel leuk gedaan om het paarse concept in alles door te trekken!
Bedankt!Onze openingsdans was inderdaad parce que c'est toi.Ik had zo'n lusje aan mijn sleep, maar dat was niet sterk genoeg dus we hebben hem met veiligheidsspelden vastgezet. Ik had dit al voor onze openingsdans gedaan. Eigenlijk was dat niet nodig omdat we gewoon geslowd hadden, maar ik wou niet dat Roel erop zou gaan staan :-pOns paars thema is de hele dag door getrokken:- dassen- mijn schoenen- de letters onder onze schoenen- boeket- het lintje rond het misboekje was paars- de kaders op tafels waren wit, maar rond de figuur zat een paars randje- ons miskaars was wit met paarse opdruk- de ringen zaten in een paars doosje- onze bedankjes: winkelwagenmuntjes- ...Dus net genoeg paars om niet too much te zijn :-)
Er is sowieso een lusje bevestigd aan mijn kleed, maar het lijkt mij nog steeds een lange sleep om mee te dansen.Aangezien ik waarschijnlijk geen slow ga doen als openingsdans, ben ik een beetje aan het uitzoeken wat wel mogelijk ga zijn.Waar heb je jouw dassen gevonden?
dassen komen van bij stropdas.org.slechts 10€ het stuk.
mooie foto's zeg,zo stralen dat jullie deden,hier zijn het rood en wit,met rode schoenen en witte jurk met rode accenten :) rode das rood en wit boeket,supermooie foto's
Ik kan helaas de fotookes niet bekijken! x
Oeps, nu wel! :-) Ze zijn heeel erg mooi! x
Oh, leuk met al de paarse details, vooral je schoenen zijn super!! :-)Mooie foto's!!Veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
Zalige foto's, proficiat! Ik hoop dat jullie huwelijksreis nadien even hard genieten was! Dikke zoen!
Hallo Veva,Ik zit nog maar net op wij.trouwen. Ik had nog nooit gehoord van de feestviltjes, klinkt heel leuk! Waar heb je deze besteld?Groetjes,Leen