Terug naar overzicht
wij zijn ook van Oostende en hebben paar feestzalen bezocht: - groeneveld: datum was volzet en tfeit dat er meerdere zalen zijn vond ik eerder een nadeel - de grote stove in zuienkerke:onthaal was niet goed en avondeten moet sowieso met 75pers want anders halen ze er geen voordeel uit?!? - kasteel van moerkerke: mooie oprijlaan,mooie tuin maar zaal waar receptie en avondfeest moeten doorgaan vond ik echt lelijk :( daarbij kwam ook dat we een ceremonie in tuin willen doen maar bij slecht weer alternatief nodig hebben.daar moesten we dan nog eens voor bijbetalen - salon provoost in Oudenburg:heel slecht onthaal,relatief klein,dure prijzen en die mensen wonen daar dus jr ziet ze gewoon in zetel zitten - t Rozenhof in klerken,nabij Diksmuide:is uiteindelijk onze zaal geworden!!mooie feestzaal,mooie tuin,schappelijke prijzen,alles kon overlegd worden zo hebben wij voor een hoofdgerecht de keuze uit vis of vlees,goed ontvangen geweest met hele duidelijke en eerlijke adviezen...ik kan deze alleen maar aanbevelen - hof ter molen in leke: mijn broer heeft daar zijn trouw gedaan.mooie feestzaal,eten zeker te doen en van prijs nog schappelijker. De bediening vond ik dan wel persoonlijk wat minder daar je op avondgeest achter je eigen drank mag gaan... Zo hopelijk kan je hier wat inspiratie opdoen he ;-)
Hoevestijl en zeer leuke zaal: http://www.pottemaecker.be/
hoi,Ik ben vorig jaar naar een trouw geweest in ten stuyver in Oostende. Zeer lekker van eten en met een tuin. gegevens ken ik niet, maar het was dacht ik in de stuiversstraat. Succes met je zoektocht!