Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er nog op 24 mei 2014

2-11-2013 10:09:17

Hallo bruidjes,

Door het lezen van verschillende berichtjes ,kreeg ik precies de indruk dat 24 mei 2014 een geliefde datum is onder de toekomstige bruidjes.
Het leek me leuk om ze allemaal te groeperen,
van welke regio zijn jullie en waarom 24 mei ?

ik start met limburg (zutendaal)
en precies 365 dagen na aanzoek trouwen we , en 24 heeft een speciale betekenis voor ons :-)

benieuwd met hoeveel we zijn

groetjes

wendy
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 767

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik2-11-2013 18:28:38

Wettelijke trouw: Zulte
Feestzaal: Salons Mantovani, Oudenaarde
vervoer: feestbus Tielt
dj: poll van Ghent
Fotograaf: Tim corbeel
De 23e is de dag in de maand waar we een koppel zijn geworden. En de 25e mei is mijn ventje jarig.

Voor degene die de 24e trouwen. Hebben jullie er al bij stilgestaan dat er moet gestemd worden de dag nadien?

Groetjes,
Greet

anke
24-5-2014
 Meld misbruik2-11-2013 19:12:22

Wettelijke en kerkelijke trouw: Vorselaar
Feestzaal: Daemshof te Noorderwijk
Vervoer: personen die we kennen
DJ: van de feestzaal
Fotograaf: pas veranderd naar Cedric Alexandre Photography

Wij zijn samen van 24 maart, vriend verjaart 24 juli, dus de 24e heeft een speciale betekenis, en mei valt in het midden, en net ook op een zaterdag vandaar 24 mei.

En inderdaad al bij stilgestaan dat we moeten gaan stemmen dag erna, niet veel zin in maarja. Ook erg voor de mensen op ons feest, vriend zijn familie is van 100 km verder (Machelen ad Leie (Zulte) , vrees dat ze vroeg naar huis gaan gaan, omdat ze dag erna moeten gaan stemmen.

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik2-11-2013 20:15:29

Wij zijn 3 jaar geleden al voor de wet getrouwd.
Kerkelijke trouw: Heist op den Berg
Feestzaal: Kasteelhoeve Booischot
Vervoer: suite via neef van man, wijzelf via via oude kever gehuurd
DJ: Fiesta Loca
Fotograaf: via kennissen

Ik vind de maand mei een mooie maand; mijn vader is traiteur en moesten eerst kijken wanneer hij vrij was omwille van vele communiefeesten die periode; maar dus geen bepaalde reden.

De verkiezing, daar hadden we nog niet bij stilgestaan: ofwel zullen we met een slaapkop er staan ofwel rijden we direct door na de feest ;-)

wendy
24-5-2014
 Meld misbruik2-11-2013 22:30:36

Ivm de verkiezingen , wij gaan met de getuigen rechtstreeks door stemmen in onze trouwkleren :-)

Silke
24-5-2014
 Meld misbruik3-11-2013 9:30:03

Hey Wendy, da's een leuk idee! Wij hebben de pech dat ons feest in Kortrijk is, en wij in Gent wonen en dus moeten stemmen :( en we blijven in Kortrijk op hotel dus ja... we gaan zo laat mogelijk gaan stemmen dan, zodat we toch nog een beetje kunnen uitslapen :-)

Wettelijke trouw: Stadhuis Gent
Viering en feestzaal: Vrijzinnig Centrum Mozaïek, Kortrijk
DJ: normaalgezien mijn neef, maar die moeten we nog officieel vragen :-)
Fotograaf: Christ Vilez
Trouwkleed: Robel

Ik werd ten huwelijk gevraagd op 18 mei 2013, en we wilden geen al te lange verloving, dus we wilden rond ongeveer dezelfde periode trouwen in 2014... Mijn ouders zijn de 20ste mei getrouwd, dus we vonden het wel leuk om rond die datum te kiezen.

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik23-11-2013 19:00:38

hier is het voor 23 mei =)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...