Terug naar overzicht
Wettelijke trouw: ZulteFeestzaal: Salons Mantovani, Oudenaardevervoer: feestbus Tieltdj: poll van GhentFotograaf: Tim corbeel De 23e is de dag in de maand waar we een koppel zijn geworden. En de 25e mei is mijn ventje jarig.Voor degene die de 24e trouwen. Hebben jullie er al bij stilgestaan dat er moet gestemd worden de dag nadien? Groetjes, Greet
Wettelijke en kerkelijke trouw: VorselaarFeestzaal: Daemshof te NoorderwijkVervoer: personen die we kennenDJ: van de feestzaalFotograaf: pas veranderd naar Cedric Alexandre PhotographyWij zijn samen van 24 maart, vriend verjaart 24 juli, dus de 24e heeft een speciale betekenis, en mei valt in het midden, en net ook op een zaterdag vandaar 24 mei.En inderdaad al bij stilgestaan dat we moeten gaan stemmen dag erna, niet veel zin in maarja. Ook erg voor de mensen op ons feest, vriend zijn familie is van 100 km verder (Machelen ad Leie (Zulte) , vrees dat ze vroeg naar huis gaan gaan, omdat ze dag erna moeten gaan stemmen.
Wij zijn 3 jaar geleden al voor de wet getrouwd.Kerkelijke trouw: Heist op den BergFeestzaal: Kasteelhoeve BooischotVervoer: suite via neef van man, wijzelf via via oude kever gehuurdDJ: Fiesta LocaFotograaf: via kennissenIk vind de maand mei een mooie maand; mijn vader is traiteur en moesten eerst kijken wanneer hij vrij was omwille van vele communiefeesten die periode; maar dus geen bepaalde reden.De verkiezing, daar hadden we nog niet bij stilgestaan: ofwel zullen we met een slaapkop er staan ofwel rijden we direct door na de feest ;-)
Ivm de verkiezingen , wij gaan met de getuigen rechtstreeks door stemmen in onze trouwkleren :-)
Hey Wendy, da's een leuk idee! Wij hebben de pech dat ons feest in Kortrijk is, en wij in Gent wonen en dus moeten stemmen :( en we blijven in Kortrijk op hotel dus ja... we gaan zo laat mogelijk gaan stemmen dan, zodat we toch nog een beetje kunnen uitslapen :-)Wettelijke trouw: Stadhuis GentViering en feestzaal: Vrijzinnig Centrum Mozaïek, KortrijkDJ: normaalgezien mijn neef, maar die moeten we nog officieel vragen :-)Fotograaf: Christ VilezTrouwkleed: RobelIk werd ten huwelijk gevraagd op 18 mei 2013, en we wilden geen al te lange verloving, dus we wilden rond ongeveer dezelfde periode trouwen in 2014... Mijn ouders zijn de 20ste mei getrouwd, dus we vonden het wel leuk om rond die datum te kiezen.
hier is het voor 23 mei =)