Terug naar overzicht
Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa***** is een topper !
Dan is de Dominicaanse een echte aanrader, wij zijn er dit jaar geweest en het was echt een geweldige vakantie. Onze huwelijksreis ging naar Thailand, maar daar heb je veel meer cultuur en natuur = veel excursies.
hoi, dominicaanse republiek, mexico, mauritius,.....Neem eens een kijkje op sunjets, die geven echt wel prijs-kwaliteit , goeie tip is vergelijk welke hotels ze op pegase en vip reizen hebben, soms staan er enkele hotels ook in de lijst van sunjets , maar dan veeeeeeeeel goedkoper! ;-)
Wij houden het liever iets dichter bij huis en gaan hoogstwaarschijnlijk 14 dagen islandhopping doen in Griekenland.Ons eerste gedacht was overigens 10 à 14 dagen rondtrekken in Jordanië, maar daar is 't momenteel niet echt veilig.Wij zijn overigens echt wel "reizers" en willen echt wel het land zien waar we zitten, voor ons echt geen all-in hotel en 14 dagen zwembad of strand.Uiteraard duiken we 's avonds wel es effe 't zwembad in ;).Ook nog op ons verlanglijstje om te doen: Italië (met de wagen, zodat we zelf 't tempo kunnen bepalen) en Kroatië. En ooit willen we ook naar Noorwegen.Eerst Europa doen en dan misschien ooit de rest, is ons motto.Ik zie overigens dat je in juli trouwt, let dan bij bepaalde landen wel op dat het niet té heet is voor je huwelijksreis!
Wij gaan 2 weken naar Rhodos, all inclusive bij Kalithea Horizon Royal hotel. 2386 euro kwijt.
Riu hotel op Kaapverdische eilanden via arke. Dr vroeg te boeken super bespaard.
Anke u prijs staat me ferm aan ma wij zitte zowiezo int hoogseizoen! Denk dat we best Es' beginne met te weten waar we heen willen zodat we naar reisbureaus kunnen gaan.. Dominicaanse mss een aanrader voor ons. Dorien is de Kaapverdische eilanden niet een heel klein eilandje ?
Kaapverdië bestaat uit verschillende eilanden vr de Afrikaanse kust. Elk eiland heeft andere eigenschappen: het ene is erg groen, het andere rotsachtig, enz. Dit land met zijn eilanden is nog volop in ontwikkeling waardoor het nog niet super toeristisch is. Wij hebben vr pure luxe gekozen in het hotel en de mogelijkheid om het eiland te verkennen per auto om de authentieke bevolking te leren kennen. Ik denk dat we vr een achttal dagen super all in bij een riu hotel zo'n 1800 betalen.
Wij gaan naar Bali, 2weken begin juli en heb in totaal 2500€ betaald voor vliegtickets en de 4 hotels op verschillende locatie. Ook hebben we een privé chauffeur gevonden daar voor onze excursies en dit is dan 40€ voor een hele dag verzekeringen enzo erin. Wat ik van tip en advies kan geven is dat je voor verre reizen niet in Belgisch reisbureau moet boeken. Doe het via Nederlandse reisbureaus, scheelt je al gauw 1000€. Het meeste profijt kan je uiteindelijk doen als je alles zelf regelt. Ik doe dit voor al mijn reizen zo en de prijsverschillen zijn gigantisch! Voor Bali kwamen we via Belgisch reisbureau aan 5000 tot 6000€, via Nederland 4000 en op mezelf 2500€. Met de verschillen in bedragen kan je al heeeeel veeeeel doen ;)
Idd Tiffany !! Dat is gigantisch dat verschil! Maar je moet er ook maar wat van kennen om het zelf te regelen :D ik heb het allesinds nog nooit gedaan :D
silvy,dit is echt niet zo moeilijk als je denkt hoor. Voor vliegtuigtickeys moet je het eerst kijken.wat hier ook al prijsverlagend kan zijn is vertrekken vanuit Amsterdam.zeker annuleringsverzekering erbij nemen.als ze dit niet aanbieden vanwege promoties enxo,dan kan dit extern nog aangekocht worden via verzekeringsmakelaar of via internet vind je ook al wat opties.voor hotels boek ik altijd via Booking.com al praktisch altijd de goedkoopste geweest en je kiest zelf wa je wil qua budget,aantal sterren,...
Tiffanyen hoe doe je het dan voor vervoer van en naar hotel? Regel je dit ook vooraf?
wij hebben het vooraf geregeld. Dit via onze persoonlijke chauffeur die met ons de excursies doet ;-)
Hey, wij hebben 11d Mexico gedaan (hotel gran bahia principe Alkumal) en kostte ons 2500euro.Ik weet nu wel niet hoe het daar zit met orkaanseizoen wanneer jullie gaanMaar was zeker een aanrader, zowel hotel als het land.Mooi land en suuuuupervriendelijke bevolking.groetjes!