Terug naar overzicht
Welke vragen staan op jullie kaartjes?
De vragen zijn:- Wie is thuis de baas en waarom?- Wat wens je in de toekomst nog te doen met het bruidspaar?- Maak een tekening van het huwelijkspaar- Welke goede raad geef je voor een geslaagd huwelijk?- Zoek originele namen voor de kinderen van het koppel- Wat vindt u van de trouwkledij?- Woorden van wijsheid (voor een geslaagd huwelijksleven)- Welke reisbestemming raad je aan?- Wat vindt u van het feest?- Maak een tekening van het bruidspaar- Hoe hebt u het trouwkoppel leren kennen?- Wat is jou mooiste herinnering aan het bruidspaar? - Omschrijf het koppel in 5 woordenZoals al gezegd, ik heb van alle vragen nog wel kaartjes over omdat ze mooi gemengd door elkaar zaten. Tellen hoeveel ik er heb per vraag, daar begin ik niet aan :-)
piepsheb je hier foto's van?liefs
Hallo , hoeveel vraag je er nog voor ? Mijn mail adres is tinverwip@yahoo.fr. Groetjes tinneke
Hallo , wij zijn geïnteresseerd en bieden 50 euro voor de viltjes Groetjes tinneke
Wij willen 60 euro geven en ze in overpelt komen halen. Wij willen wel nog weten hoe ze eruit zien. Heb je een foto?
Dag Dames,sorry maar ze zijn al verkocht. Toch bedankt voor de interesse!