Terug naar overzicht
Ooh zo fijn voor jou!! Ik heb vandaag ook mijn kleedje nog eens gaan passen en besteld! Ik moet nu tot eind maart wachten, ik mis het ook al ;-)
Ooh ja, ik ga ook pas terug in februari of maart. Best weer lang wachten...Maar ik droom weg bij de foto's (die achter een beveiligde map zitten, voor alle zekerheid!).
Foto's hebben we ook genomen hihi en heb ze al weer een paar keer bekeken en ben nog maar een uurtje terug! Mijn verloofde weet dat hij niet in mijn gsm moet kijken bij de foto's en ik vertrouw hem daar wil in, hij wil het zelf als verrassing houden
Ooh dat durf ik echt niet bij die van mij!Daarom dat ik zo op een USB heb staan met een wachtwoord.Ik heb hem gezegd dat ik geen foto's heb en dat hij er dus ook niet achter moet zoeken... (Gemeen Gemeen ;-))
hier ook,kleed heb ik al gekocht,hangt naast mijn kast,foto's heb ik ook in een map op mijn pc,hij mag kijken hoor,maar zelf wil hij ook niet,de verassing is er dan af voor de dag zelf zegt em dan :) toch lief hee van onze mannen to be :)
Ik weet niet of mijn verloofde de drang aan kan om niet te kijken..Ik denk het zelfs niet! Daarom dat ik mijn kleed tot de dag ervoor in de winkel laat en dan zelfs het slot op de kamer waar ik het ga hangen ;-)
Mijn kleed komt zelf hier thuis niet binnen.. ja de huwelijksnacht zelf wel hahaTot aan de grote dag gaat het bij mijn vader thuis hangen. Maar ik weet dat mijn verloofde zich wil kan bedwingen