Terug naar overzicht
Best lang wachten op je jurk.Enorm fijn dat je ook al in de make-up gezet werd. Daar moet ik mee wachten tot de dag daar is.. nog 243 dagen!
4 maand levertijd. Is zo wat gemiddeld bij elke winkel hoor. Ja het was wel leuk, maar toch niet hoe ik het de dag zelf zou willen. Hier nog 214 dagen op de teller :-)
Weer een dagje minder... 242 dagen. Ik ben beginnen tellen van 650 ... Het begint dus wel korter en korter te worden. :-D
Bij ons was het boven de 700. Het begint inderdaad te korten :-) Je zal zien eens kerst en nieuw voorbij zijn vliegt de tijd!
hier beginnen tellen vanaf 210 dagen nu nog 129 dagen te gaan :) maar verloofd seder 6 september 2011 dus aan 913 dagen :)
Mag ik even polsen naar de prijsklasse van deze winkel in Sint-Niklaas? :)
Mijn kleed draaide rond de 800 Euro. Of dit daar het gemiddelde is dat weet ik niet. Ik heb enkel de prijs voor mijn kleed gevraagd. Maar ik weet van andere bruidjes die daar geweest zijn dat hun prijs ook steeds heel schappelijk was. Ik heb zelf de prijs van 450 Euro al eens zien passeren. Dus denk dat je gewoon best eens vrijblijvend een afspraak maakt. Kijken wat je genre is en daar de prijsklasse van vragen.
Bedankt!
Ik ben er ook geweest maar ze werken nu niet meer met hun zigen naaister.je krijgt 10% korting die je dan kan besteden aan een zelfstandige naaister die ze aanbevelen. Narhalie heb jij al kennis gemaakt met deze naaister,
Nee nog niet. Mijn kleed komt einde maart pas binnen. Maar ik weet niet of ik ze ooit zal leren kennen, want ik ken iemand die vroeger maakster en coupeuse geweest is van trouwjurken en zij heeft al aangeboden om mijn kleed aan te passen daar waar nodig.