Terug naar overzicht
Hoi, al eens gedacht aan zilveren ringen? of staal?Dat is een pak goedkoper. :-)
Hey keke,wij hebben ook stalen trouwringen.Van het merk Amici,je vindt deze collectie bij de meeste juweliers.Wij zijn in Opglabbeek geweest, we kregen er zelfs een gratis ringkussentje bij.Gratis gravering en goed service.Succes met je zoektocht ;-).
Je kan eens kijken bij Sieraden Ludo(http://www.sieradenludoonline.be/trouwringen/ ), daar vind je ook ringen voor dat budget.Onze ringen komen van daar, we zijn heel tevreden.
fede di oro raad ik zeker aan.
Als je witgoud wil voor die prijs, zal dat moeilijk worden lijkt me, tenzij je voor 9kt goud gaat en een eenvoudig design.Fede di oro heeft zoiets voor een 660 euro, witgoud 9kt:http://fdo.be/source/index.php?r=rings&c=2#ad-image... In ieder geval zijn ze een bezoekje waard. Heel erg vriendelijke mensen en goede service! Een absolute aanrader.
Wij hebben zilveren ringen. En betalen 105euro ongeveer voor het paar. We zijn in Bredageweest (toevallig hoor) maar bij andere juweliers kan je zeker ook terecht. Ik zou zeggen ga gewoon eens met je verloofde naar wat juweliers in de buurt en kijk wat je opties zijn
Bij sieraden Ludo vind ik wel veel mooie. Ze zijn wel in zilver maar dat maakt ook niet echt uit. Ik vind het zo raar om naar ringen te kijken en er uiteindelijk niets te kopen. Dat durf ik niet echt...
Als je in een bruidswinkel je droomkleed niet vindt, ga je toch ook niet gewoon een kleedje kopen omdat je niets anders durft???? Daar moet je je over zetten, die mensen gaan je zeker niet verkeerd bekijken hoor :-)
Ja dat heb ik ook niet meegemaakt. Ze hebben mijn jurk bij Koonings besteld... Ik zal proberen he ;-)
ga naar www.aurodesign.be onze ringen zijn witgoud & geelgoud en voor de set is het 614 euro dus 307 per ring.
ga eens naar joodse diamantairs in antwerpen. wij hebben ongeveer 700euro voor onze twee witgouden ringen betaald, mijne met kleine diamantjes.
Hier ook zeer tevreden van Aurodesign, bij de juwelier gekocht.Goeie service (ring probleemloos kunnen wisselen nadat hij toch te groot bleek), en goeie prijs, net geen 300 euro voor een ring.