Terug naar overzicht
Ik volg even mee! Ik weet het ook niet echt :)
Wij wilden geen standaard gouden ring, mocht wat specialer zijn maar ook niet megaduur. Wij zijn daar toevallig op gebotst op zo'n trouwbeurs. Ines B. had er een stand en daar stond iets tussen waarvan wij dachten "ja, dat is het". Uiteindelijk naar de winkel in Lier gereden (intussen is er ook eentje in Gent) en daar nog wat aangepast naar onze goesting en besteld. Wij hebben ringen in "champagnekleur", dus geen goud maar een mengeling van witgoud en 'nog wat dat ik mij niet meer herinner' :-)
Beste Martine, misschien vindt je op de volgende link wel je smaak…http://www.wimmeeussen.be/nl/home.aspx https://www.facebook.com/Wim.Meeussen.Atelier?fref=ts succes met je zoektocht, mvg, Marcwww.m-pictures.be
Het Martine, Neem ne keer contact op met perle d'amour. Wij hebben de onze daar gekocht ook via dit forum hier gelezen en zijn heel tevreden. En zoals Jessie hierboven zegt ook van Ines b. Het is iemand die thuis werkt,jarenlang winkels gehad in Antwerpen en hij werkt met dummies . Hij heeft alle verschillende merken en echt heel veel keus. Zoek ne keer die site op en neem contact op met hem,je zal er geen spijt van hebben. Je komt persoonlijk bij hem thuis en hij neemt alle tijd voor jullie,niks is teveel voor hem. Tegenover je in een winkel toch ook nog altijd andere klanten hebt,die kunnen mee luisteren en waar het toch alleen maar gaat om de verkoop. Geitjes tinne
Wij hebben onze trouwringen gekocht in Zwevegem :)Bij de juwelier Goldmann Number One !Goede service en echt heel betaalbaar :D
Ik heb ook eerst een hele tijd getwijfeld. Er bestaan zoveel mooie ontwerpen! Gisteren en vandaag alles nog eens op een rijtje gezet en bedacht wat ik zelf belangrijk vind: het moet herkenbaar zijn als trouwring, een modern maar tijdloos ontwerp in witgoud met diamantje, en ik draag ook graag wel eens een moderne ring aan de andere hand en wil er dan niet te bling bling uitzien. Uiteindelijk ben ik er zo wel uitgekomen en zal het waarschijnlijk een ring van Ines B worden. Nu hopen dat die in werkelijkheid even mooi is . Succes met je zoektocht.
wij hebben onze ringen laten maken bij diane pacholski en die overlegt alles met samen en terwijl jij in boek kijkt en zegt da is mooi kijkt zij en begint al te tekenen tot je tevreden bent en eigenlijk voor de waar dat je krijgt helemaal niet duur
Wij zijn gaan kijken bij de juwelier waar mijn vriend de verlovingsring heeft gekocht. Ik vond die ongelooflijk mooi en we dachten dus wel dat we daar ons goesting zouden vinden. En dat was inderdaad zo. We zijn dan nog eens bij een paar andere juweliers gaan kijken, maar nergens iets gevonden dat we mooier vonden. Ik vind het wel leuk dat het van dezelfde juwelier komt als mijn verlovingsring. We wisten in het begin ook nog niet goed of wat, maar denk dat de beste manier gewoon is om te gaan rondzien op verschillende plaatsen. Je kan ook al eens zien op pinterest en dan zien wat voor ontwerpen je mooi vindt.
Wij zijn op een trouwbeurs op de stand van Fede di Oro gekomen en dat bleek in de lijn te liggen van wat wij graag zagen. Daarna hebben we vrijblijvend een afspraak gemaakt, maar we hebben daar wel onze zin gevonden. Heel erg vriendelijke mensen, je krijgt alle tijd om te kiezen, ze geven een eerlijke prijs en ze hebben een super service. Een absolute aanrader.