Terug naar overzicht
beide goede keuzes ... hof van nazareth is ietwat rustieker van aard.Eten en bediening is bij beiden top.Verplichte licht en geluidsinstallatie van hoof van beatrijs is iets beter.
Beste Kim Proficiat met de trouwplannen.In augustus heb ik een huwelijk gehad met een ceremonie in de tuin van het Hof van Beatrijs. Heel toffe mensen daar om mee samen te werken... ik vind het alvast een aanrader.Voor foto's kijk even op http://www.allegebeure.be/index.php/gallerij (huwelijk Heleen & Jimmy)Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Wij zijn getrouwd in het Hof van Beatrijs (in zaal Bartholomeus = de grootste zaal). Wij waren er supercontent!!! Een echte aanrader. We zijn er van het begin tot het einde in de watten gelegd. Het eten was ook heel lekker. We hebben de DJ van de zaal niet genomen (Dat werd ons door anderen wat afgeraden).Wij hebben er wel onze ceremonie niet gedaan, maar toen we gingen kennismaken zeiden ze ons dat dit zeker wel mogelijk was. Ze lieten ons daar toen ook wat foto's van zien en het zag er zeer mooi uit.
Dag Kim, wij trouwen ook in 2015!Wij vonden het eerste gesprek wat tegenvallen in hof van Beatrijs en de kleinste zaal voor een 100 personen ook niet zo gezellig. De grotere zaal vonden we veel mooier maar we zijn met te weinig daarvoor, is pas vanaf 130 dacht ik....Met hoeveel zijn jullie?We gaan vanmiddag ons contract tekenen in hof Van Nazareth waar we heel vriendelijk ontvangen waren en verliefd werden op de nog mooiere tuin en lichtere zaal!Spannend!Laat je uw uiteindelijk keuze weten, ik volg nog even verder mee!!Succes!!
Dag allemaal, Bedankt voor de reacties. @ Cindy, we zijn met 150 personen ongeveer voor het avondfeest en achteraf komen er nog ongeveer 80 personen bij voor het dansfeest met dessertenbuffet. We moeten dus sowieso de grootste zaal boeken. We zijn al in hof van Nazareth geweest, maar hadden niet echt het 'dit is het' gevoel. We waren niet echt onder de indruk van de tuin. Wel hele lieve en professionele man. Ook kreeg deze locaties geweldige recensies. Toch zou ik graag nog eens naar hof van Beatrijs gaan kijken, alvorens een beslissing te nemen. Een van deze twee wordt het sowieso. Ik hou je op de hoogte!
Als je met zoveel bent vond ik hof van Beatrijs ook heel mooi van zaal! Wij hadden alleen pech met eerste gesprek, was een oudere dame en ons gesprek werd vaak onderbroken met dingen die er misliepen ter voorbereiding van een feest die dag, eerste genodigden kwamen al aan, zo kregen wij ook een glas aangeboden en hoorden helemaal niet op dat feest.Als we dan hoorden bij hof van Nazareth dat ze met naamlijsten werken vond ik dat toch profesioneler overkomen!Maar ben ervan overtuigd welke je ook kiest dat ze beide "af" zijn!
Hallo Kim, wij hebben gekozen voor Hof van Beatrijs en wij doen ook een ceremonie in de tuin. Als het slecht weer is, wordt er een locatie binnen voorzien. Binnen 3 weken trouwen er vrienden van ons in Hof van Nazareth. Zij doen ook een viering, maar wel binnen (het is al november e). Ik denk dat beide zalen professioneel zijn en dat alles prima zal verlopen.
Hallo iedereen! De kogel is door de kerk: hof van Beatrijs is het geworden! Zeer benieuwd nu. Mensen mogen hun ervaringen met het hof van Beatrijs gerust delen!
@Kim....proficiat! Leuk gevoel he! Jullie hebben daar dan de grote zaal veronderstel ik? Die is echt wel mooi en licht he! @Inne, wil je mij misschien eens een kort verslagje geven na de trouw van uw vrienden...zo hoor ik al eens een mening van een gaste in hof van Nazareth! Weet je welke zaal ze hebben? Thanks en nog veel succes meiden!
@ Cindy, ik weet niet welke zaal ze gekozen hebben. Ik zal na het feest iets laten weten.