Terug naar overzicht
Komt goed Ann!!!Ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk van alles te genieten, ook van de voorbereidingen...al heb ik voorlopig nog makkelijk praten want voor mij is het nog ver weg!We gaan strak wel onze zaal vast leggen en zo is de eerste stap gezet,joehoe!!!
Bedankt Cindy,veel succes met het plannen!x
Hey Ann, dit is heel normaal.Elk bruidje dat 100% met haar huwelijk bezig is heeft dit.Ik heb dit op voorhand ook gehad.Ik droomde en vreesde altijd dat ik iets belangrijks van de voorbereidingen zou vergeten maar wij hebben een super dag mogen beleven die tip top in orde was.Iedereen die er was praat er nog steeds over...Dus relax ... :-D.Jullie dag word ook super.Geniet nog van jullie 81 dagen voorbereiding ;-). X
Thx Krista...Hebben vandaag een relaxte dag gehad en deze afgesloten met 200 bedankjes af te maken ;-)x
Voila se, dat kunnen jullie ook weeral afvinken ;-).Stap voor stap komen jullie er wel ;-).Er zijn altijd van die dingen die je pas last minute kan doen.Dan mag je nog zo vroeg met de voorbereidingen begonnen zijn als je wil..Dat vond ik het frustrerende eraan :-).