Terug naar overzicht
Hey Isabel!Ben zelf nog niet bij Mia Monta geweest, maar wil daar zeker ook eens voor mijn trouwjurk gaan kijken? Kan jij mij zeggen hoe het daar is en of ze veel keuze hebben? Kan je hun eigen collectie Mia Monta ergens bekijken? Alvast bedankt!!!
Dag Ann,ik heb mijn kleed gevonden tijdens een opendeurdag bij Mia Monta. Ik werd er echt supergoed geholpen. Ze zijn er erg vriendelijk, eerlijk en simpel. Ik voelde me daar helemaal op mijn gemak. Je hebt er heel veel keuze. Ze hebben zowel echte prinsessenjurken,simpele jurken,klassieke, moderne modellen...En je mag er ook zelf dingen uit de rekken nemen en passen. Ik heb er echt een hele leuke herinnering aan over gehouden en kan niet wachten om terug te gaan. De prijs valt echt goed mee, zeker de modellen van hun eigen collectie.Mijn kleed kost 1200 euro. Bij hun eigen collectie heb je ook het grote voordeel dat je naar believen kan aanpassen. Ook de jurken van onze suite worden gemaakt bij Mia Monta. Ik heb ook mijn schoenen en lingerie van daar. Ik kan Mia Monta enkel maar aanraden. Ik wens je in ieder geval heel veel plezier bij je zoektocht en het passen. Het is echt iets speciaals. Hier is alvast de website: www.miamonta.be Groetjes, Isabel110807
mijn trouwkleed komt ookvan mia monte ze zijn daar supervriendelijk. Ik ben namelijk zwanger en toch hebben zij voor mij een oplossing gevonden om toch in een trouwjurk te kunnen huwen.Annabel