Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruids(suiker)

3-11-2013 18:27:54
Als alternatief voor het bruidssuiker hebben we een ijsje in gedachten. Na de kerkelijke viering is er een ijskar voorzien, die de kindjes een ijsje zal geven. Wij zouden de kindjes een ijsbonnetje geven, welke ik zelf ontworpen heb, ook om te vermijden dat toevallige voorbijgangers ijsjes nemen.
Is het in dit geval niet raar dat de volwassenen geen ijsje krijgen?

Anderzijds stelde men aanstaande voor om visjes te geven aan de kindjes, deze worden in de dierenwinkel in een zak met zuurstof/water gestoken. Je kan de bedenking maken wat als de ouders geen visjes willen, maar visjes vinden wij nu onschuldig om te geven.

Of voorzien we het beide, of is dat teveel?
wat is jullie mening?

Lentl
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 669

Marie
25-1-2014
 Meld misbruik3-11-2013 18:54:21

Ik zou geen visjes geven. Een visje is onschuldig, maar je hebt dan ook een aquarium nodig en dat vraagt wel zeer veel onderhoud natuurlijk. Vind het ook wat erg voor de visjes als ze dan nog de rest van de dag in dat zakje moeten doorbrengen. Een ijsje lijkt me wel een goed idee, dat smaakt altijd hè :-) Denk dat de volwassenen het wel zullen snappen als het enkel voor de kindjes is, maar je kan natuurlijk ook aan de volwassenen ook eentje geven als ze dat willen?

tinne
23-5-2014
 Meld misbruik3-11-2013 18:57:35

Hey Lentl,

wij gaan ook voor ijsjes gaan.
Erlijk gezegd vind ik persoonlijk visjes maar niks.
Ik zou het niet fijn vinden moest men dochter thuis komen met een visje maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening he.

grtjs

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik3-11-2013 19:39:04

Ik zou ook geen visjes geven, ocharme die beestjes, heel de tijd in een piepklein zakje...
Langs de andere kant heb ik het wel es meegemaakt zo'n ijskar, en geloof me of niet, maar vrij veel volwassenen stonden mee aan te schuiven voor een ijsje. Ik kan me niet echt inbeelden dat er toevallige voorbijgangers stonden aan te schuiven, het was een echt gezellig onderonsje. Leuk hoor !

frida
6-2-2010
 Meld misbruik4-11-2013 8:34:08

hey, zelf zou ik ook geen visjes geven.......

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik4-11-2013 12:38:20

Ik zou ook zeker geen visjes geven! ocharme de diertjes :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...