Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum check

3-11-2013 18:46:15
Met nu nog juist 200 dagen op de teller zijn we vandaag gaan kijken voor een kostuum voor mijn aanstaande. (ikke,aanstaande en schoonmama)
14 dagen geleden was ik met de schoonmama al is gaan kijken en hadden toen iets naar ons goesting gevonden,dus vandaag terug gegaan met de aanstaande.
En stress dat ik had,want hij is helemaal geen gemakkelijke voor te gaan winkelen.
Awel op een uur stonden wij terug buiten.
Ik en de schoonmama hadden gekozen voor een grijs kostuum,toen hij dat paste was ik helemaal verkocht maar uit eindelijk door de verkoper hetzelfde gepast maar dan in het donkerblauw.
Man wat was mijn aanstaande sexy .
En dan de keuze van het kleur van hemd. en gaat hij een das nemen of niet?
Eerst een donkerblauw hemd en zonder das was dat heel mooi maar met das vond ik het maar niks.
Toen een fel blauw hemd en zonder das en dat was ook heel mooi en toen met das was hij super sexy. (voor mij toch he )
En ook ineens daar schoenen gekocht want als je ergens anders gaat heb je ook nooit u kostuum aan om te kijken of u schoenen er onder passen en daar had je dan toch de mogelijkheid .
Dus waar ik en de schoonmama zo'n bang voor hadden was een enorm succes dankzij de super toffe verkoper die alles met een lach en zwans deed en niks teveel voor was.
Eenmaal aan de kassa hadden ze nog een kado voor ons.
Een kaasplank met 2 champagneglazen en een fles cava mooi ingepakt,plus dat we al onze gegevens nog moeten hebben opschrijven met trouwdatum en feestzaal en er ons dan nog een verrassing te wachten staat.
Dus heel veel dank aan kledingszaak Rommens in Zoersel

tinne
23-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 570

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik3-11-2013 19:21:16

Super leuk!
In welke prijscategorie zit je? Is het een modern kostuum, eentje dat je achteraf nog kan dragen? Wij hebben 18 november eerste afspraak voor de kostuums van suite en aanstaande. Hopelijk verloopt het ook zo vlot.

tinne
23-5-2014
 Meld misbruik3-11-2013 19:34:22

het is zeker niet super modern,eerder een jong kostuum en kan je zeker achteraf nog dragen.
zoals de vest op een jeansbroek is perfect mogelijk.
de schoonmama was in totaal voor kostuum,hemd,das en schoenen een 450 euro kwijt.
Dus vind ik nog wel heel goed te doen.

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik3-11-2013 19:41:32

super dat je dit ook al kan afvinken. De prijs valt zeer goed mee als ik dit hier lees, vind het zelf wel belangrijk dat het kostuum achteraf nog kan gedragen worden

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik3-11-2013 19:52:38

Inderdaad de prijs valt super mee, een vriend van ons heeft vorige week zijn kostuum besteld en is drie x zoveel kwijt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...