Terug naar overzicht
wij hebben voor ons een oldtimer en voor de suite hebben wij een paardentram
Wij hebben een cabrio mx5 voor ons en voor de suite een splitbusje
Ik denk dat je ook moet kijken naar wanneer je trouwt. Wij trouwen bv. in de winter en hebben gekozen om niets speciaal te doen qua vervoer, want als het sneeuwt of het vriest, kan een oldtimer al niet rijden of zelfs vertrekken Ik heb ook al gehoord dat zo een busje heel warm is in de zomer. Is inderdaad mooi en gezellig, maar als het buiten warm is, mis je de airco wel denk ik :-) Dus ja, ik zou ook wat naar de praktische kant kijken en zien waar je geld aan wil geven natuurlijk, voor ons was dat vervoer minder belangrijk. Maar dat is natuurlijk iets heel persoonlijk.
Hmm, ik volg dit even ... ook hier zitten wij met hetzelfde dilemma. Een busje is voor ons goedkoper want wij zouden 7 suitewagens nodig hebben anders. Maar toch is er wel wat twijfel hier ook.
Heel vaak worden er geen suite wagens meer gekozen, enkel vervoer voor het bruidskoppel.
Wij hebben voor een bus gekozen omdat we een grote suite hebben en er aan het busje een aanhangwagen is waar we glühwein (we trouwen in de winter ...) aan de mensen serveren die in de mis zijn wat we wel gezellig vinden. In de zomer kan dit ook met cava of ijsjes ... veel succes met de voorbereidingen!
Wij kiezen toch voor suitewagens. Wij hebben dan besloten een aantal koppels samen te zetten om ze wat "kosten" te besparen. Zo komt het voor ons even duur uit dan wanneer we een busje zouden nemen. We doen het als volgt Bruidswagen - wagen ouders bruid - wagen ouders bruidegom - wagen broer + partner en zus + partner bruid - wagen getuige + partner bruid en getuige + partner bruidegom. We hadden van in het begin tegen elkaar gezegd dat we absoluut geen busje wilden in onze suite :-) Ieder zijn ding natuurlijk:-)
Wij gaan voor de gezelligheid en hebben voor een olditmerbus gekozen. (feestbus Tielt)
Wij hebben gekozen om ons te vervoeren met een koets. Voor de suite hebben we dan een huifkar genomen:-)
Trien bij wie hebben jullie jullie vervoer gedaan want is wel een leuk concept