Terug naar overzicht
Beste Suzanne,Als videograaf heb ik uiteraard talrijke huwelijksmissen op DVD staan.Als je wilt mag je gerust eens komen kijken zelfs als je niet van plan bent een videoreportage te laten maken.Ik doe dit voorstel gewoon om te helpen zonder enige verplichting.Ben er wel zeker van dat dit voor jou de beste manier zal zijn om een inzicht te krijgen van het verloop van een huwelijksmis.GroetjesFreddyfre4@telenet.be
De beste manier om een zicht te krijgen op het verloop van een huwelijksmis, is een misboekje doornemen. Hierin vindt je duidelijk de onderverdeling van een mis en kan je zien wanneer er muziek kan gespeeld worden. Misboekjes kan je vinden op http://www.adagioceremonie.be/ of je kan aan je pastoor wat voorbeeldjes vragen.Veel succes ermee!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hallo,Toen wij bij de pastoor gingen om een datum vast te leggen, kregen we van hem boekjes en diskettes mee met daarop een vast stramien en boeken met teksten en liedsuggesties om de viering te vullen. Misschien kan je dat ook eens vragen? Vrienden van ons kregen zelfs een volledig 'werkboek' mee naar huis...GroetjesLies070707
Je kan altijd eens een kijkje nemen op www.4ingen.be daar vind je alles wat nodig om een misboekje samen te stellen. Deze link heb ik doorgekregen van onze priester. Veel succes nog verder!Sofie18/08/2007