Terug naar overzicht
Hey, ik woon op 2km van deze locatie. Dit is een prachtlocatie. Dit was mijn eerste gedacht. Helaas vielen de prijzen een beetje tegen. Wij betalen alles zelf dus moesten we beetje op ons geld letten. Als ik mij niet vergis was het om een zaterdag te trouwen 6000€ enkel en alleen voor de zaal. Nadien om een menu samen te stellen kwam je al snel op 90€ enkel soep, hoofdgerecht en dessert. Nog geen receptie voordien en nog niks voor het avondfeest. Dus daardoor heb ik naar een andere feestlocatie moeten zoeken. Van waar ben je precies?
wij zijn van brugge, en ik vrees er eigenlijk ook wat voor. maar eens gaan zien kan geen kwaad en mijn dochters droom was nu eenmaal in een kasteel haar Feest te geven. dank u voor de respons
Je hebt ook nog het kasteel van saffelaere, ook een mooie locatie.Is maar een idee, valt niet onder reclame hoor.Succes
we zoeken wel in de buurt van kortrijk lo christi is ons echt wel te ver. toch bedankt voor je inbreng
er is ook chateau bagatelle in Wattripont. Maar dan is het wel verder en kan er minder volk zitten
ja is inderdaad ook mooi maar er kunnen maar 100 mensen in en we zitten met famillie alleen al aan 80 zonder vrienden en kennissen. dus zal dat wat te klein zijn jammer he.