Terug naar overzicht
Hey, Ik was helemaal niet tevreden van honeymoonshop. Heel vriendelijk, geduldig, tot..... Het moment ik twee jurken overhield. De verkoopster had haar voorkeur van jurk. Toen ik besliste om er even over na te denken veranderde heel haar humeur. Toen vroeg ze de voorkeur van mijn moeder en zij vond de andere jurk mooier. Die verkoopster draaide als de wind. Nee zo n stijl hoef ik niet. Das verkopen om te verkopen. En de retouches zijn ook schandalig duur. Om mij toch te overtuigen kreeg ik lingerie ter waarde van 190 euro kado als ik meteen besliste. Sorry, daarvoor was het te laat. Ik heb die vrouw zo zien veranderen dat mijn vertrouwen weg was. Sorry Evi, ik wou dat ik hier iets anders kon neertypen. Maar als het niet goed is moeten we het ook zeggen he. Gelukkig voor jou wel een hele mooie ervaring. Sta op uw strepen bij de retouches he, want ze veranderen liever niet teveel. Dut heb ik van horen zeggen, tis te zeggen, gelezen op deze site. Het is jouw dag, een jurk is duur dus het MOET perfect zijn.