Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen sieraden Ludo

4-11-2013 19:20:17
Ik heb al een hele zoektocht op internet gehad om trouwringen te vinden.
Veel moois bij Sieraden Ludo in Aarschot.
We zijn van plan om eens te gaan kijken daar!

Altijd leuk om te weten of er iemand al ervaring heeft?

Veel liefS.

Keke
5-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1033

Wendy
22-8-2014
 Meld misbruik4-11-2013 21:28:44

Hey Keke,

Wij gaan er binnenkort eens kijken. Wij willen gewone zilveren ringen en we hebben onze zin al online gezien. Ik laat je zeker iets weten als we geweest zijn!

x

Keke
5-7-2014
 Meld misbruik4-11-2013 22:28:02

Ooh dat zou erg leuk zijn. Wij hebben ook verschillende ringen online gezien. Ik ben erg benieuwd. Wij denken te gaan in december of januari Succes!

Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik25-11-2013 22:29:55

Hey,

Wij gaan ook eens zien daar, we zijn wel van west-vlaanderen en is wel een eindje rijden maar de prijzen zijn zeer democratisch toch! Laat het weten of het de moeite is!

Natalie
6-9-2014
 Meld misbruik26-12-2013 13:17:35

Is er ondertussen al iemand langsgeweest bij Sieraden Ludo? Ik heb ook enkele mooie exemplaren gezien op internet maar weet niet of deze winkel betrouwbaar is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...