Terug naar overzicht
Had ik maar maatje 36 :(
Interesse in de kleedjes, snel even kijken :-D
Heb je berichtje gestuurd ;-)
Hey Liesbeth, hoeveel vraag je voor pakketje weddingpoppers enz.. En voor strikje hond?
Hey Sarah! Het pakket met photobooth accessoires en weddingpoppers mag weg voor 20euro! Het strikje voor de hond en deurhanger mag weg voor 25euro... Alles is gloednieuw en niet gebruikt! Xxx @Severine het strikje vond ik op Etsy! Redelijk duur om daar iets te bestellen maar onze ringendrager zag er zo schattig mee! X
Hi Liesbeth! Waar heb je de weddingpoppers en de photobooth accessoires gevonden? Wij trouwen pas in 2015 dus nog een beetje te vroeg om nu al dingen te kopen, maar ik wil het wel zeker in m'n achterhoofd houden :-)Bedankt!Goele
Weddingpoppers op internet en de photobooth accessoires in Expo! X
Hoi Liesbeth,verkoop je de photobooth accessoires ook apart van de weddingpoppers want die hebben we niet echt nodig.GroetjesSeverien
Ik ben wel geinteresseerd in de weddingspoppers en strikje voor hond ;)Juist vanavond goedkeuring aan de man vragen.. Ik laat je iets weten goed?? ;)Groetjes
@Severien, de photobooth accessoires mogen weg voor 15 euro! @sarah het strikje voor de hond en weddingpoppers mogen weg voor 25euro... Xxx Liesbeth
Oei hierboven zei je dat het pakket met photobooth accesoires en weddingpoppers wegmogen voor 20€? :)ik ben het vergeten vragen aan mijn vriend , zal je nzo rap mogelijk iets latenw eten..
Ik stuur je berichtje Liesbeth!
@sarah is voor STRIKJE ook... En zonder photobooth of heb je daar ook interesse voor? X
Liesbeth, waar woon je precies? Kwestie van te weten hoeveel verzendingskosten er kunnen bijkomen? Want anders heb ik wel interesse voor de photobooth accessoires.
Ik woon in Hamme maar werk in Waarschoot! Vanwaar ben jij? Twee mogelijkheden dus om op te halen eventueel! X
Hoi,ik woon en werk op de grens van oost - en west - vlaanderen. Het zal dus opgezonden moeten worden vreesk. Weet je hoeveel verzendingskosten er bij komen?