TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
4-10-2014
|
4-11-2013 21:35:07
Amai! Das durven!! :-o
|
|
Joke
4-10-2014
|
5-11-2013 10:43:35
Wow zeg... Zegt veel over hun (gebrek aan) professionalisme.
|
|
debora
18-7-2014
|
5-11-2013 12:08:41
o nee, en ik heb daar juist gesolliciteerd :s
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
5-11-2013 13:39:42
Heel menselijk om dit te vergeten Tanja. Omgekeerd zouden wij als bruidjes het ook niet leuk vinden als een winkel onze afspraak was vergeten. Even alle moed bijeenrapen, bellen om sorry te zeggen voor je vergetelheid maar dat dergelijke reactie niet nodig is. Daarmee is de kous met die winkel af en heb je gedaan wat je moest doen.
|
|
Jolien
23-8-2014
|
5-11-2013 13:49:27
Mag ik vragen wie je had als verkoopster? Echt vreemd dat je zo'n ervaring daar had, bij mij was het echt een super ervaring bij le Chapeau. Heel vriendelijk onthaal, ze namen echt de tijd om je te leren kennen. Het eerste kleed dat ik aanhad was dan ook hetgeen dat ik uiteindelijk gekocht heb, maar omdat ik nog een paar andere afspraken had die dag was ik aan het twijfelen om het meteen te kopen en mijn verkoopster zei meteen van ja ga maar daar passen, je moet absoluut niet meteen beslissen. Ze gaf me ook wel de raad omdat ze uit ervaring sprak, dat als je op nog 5 andere plaatsen gaat passen, je het uiteindelijk niet meer weet. Echt jammer dat het zo'n slechte ervaring was.
|
|
nella
28-5-2014
|
5-11-2013 14:42:08
Ik heb ook een zeer positieve ervaring met le Chapeau, ik heb mijn droomjurk er gevonden trouwens. Ik zou zoals Rebecca zegt ook zeker eens terug bellen en de situatie uitleggen. Het is niet erg professioneel van de bazin om je uit te schelden aan de telefoon, maar ik kan me voorstellen dat het niet de eerste keer zal zijn dat mensen niet komen opdagen voor hun afspraak, tenslotte rekken ze veel tijd uit om met jou nr DE jurk te zoeken, maar dat is natuurlijk zekerrr geen reden om zo'n voicemail te krijgen! Ik kan me voorstellen dat je zeer geschrokken moet zijn. Nog veel succes met de zoektocht en hou ons op de hoogte van je keuze! Groetjes
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
5-11-2013 20:28:22
Ik was er gisteren, voor mijn schoenen omdat ik toen ik mijn kleed ging kiezen met een gebroken teen zat. Net zoals de 1e keer, werd ik ongelooflijk vriendelijk ontvangen. Niets was te veel gevraagd (mijn kleed en al werd weer boven gehaald), er werd mij niets opgedrongen... Zonde dat je dat hebt moeten meemaken. Mss idd dubbel, zoals anderen al schreven : ze rekken veel tijd voor je uit, moeten mss andere afspraken verzetten, want toen ik er zat, was iedereen druk bezig. Langs de andere kant moet je zo niet iemand uitschelden. Mss een les voor iedereen : wil je niet naar de afspraak, annuleer het dan, om zo'n zaken te vermijden !
deborah, lijkt me trouwens erg leuk om daar te mogen werken :-)
|
|
Tanja
13-9-2014
|
5-11-2013 20:47:49
Jolien : ik had Esther als verkoopster en over haar alleen positieve reacties. Veel tijd uitgetrokken zoals in de andere bruidswinkels en heel vriendelijk.
Het was de bazin zelf die het arrogante voicemail bericht had achtergelaten. Echt shockerend ! Ik heb mijn kleed bij JPC gekocht. Super vriendelijke service !
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
6-11-2013 9:59:07
Ik dacht dat die man de baas was, degene die een beetje trekt op Gerard Depardieu, in zijne jongere tijd en wat magerder :-)
|
|
debora
18-7-2014
|
6-11-2013 11:58:51
Ik heb er nog niks van gehoord Dorothy :-(
En ik heb toch ook naar een man men cv moeten doormailen...
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
6-11-2013 17:36:03
Ha, veel succes Deborah en mss tot begin januari :-)
|
|
Jolien
23-8-2014
|
6-11-2013 18:09:32
Ik denk dat ik ook esther had, en inderdaad was super vriendelijk. Maar de bazin heb ik niet gezien. En was inderdaad een ongepaste reactie van haar! Ben blij dat je bij JPC zo'n goede ervaring had ;)
|
|
debora
18-7-2014
|
6-11-2013 18:23:06
Hihihi merci Dorothy
Moest het zo zijn, laat ik het je alvast weten dan :-)
|
|
stephanie
17-5-2014
|
8-11-2013 13:33:42
Ik heb daar ook slechte ervaring gehad. Heel onbeleefd tegen mijn beste vriendin die was meegekomen om te passen. Ze toonde mertoe kleding waarvan ik duidelijk gezegd had da ik die niet wilde. En ze pushte heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard om het kleed te bestellen want ik had geen tijd meer en ik ging geen kleed hebben op mijn trouwdag en ik zou in mijn ondergoed moeten trouwen... ik ging 11 maanden voor ik trouw kijken :s nee mij krijgde daar nie meer binnen en raadt het aan niemand aan!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|